Aangepast voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aangepast voedingsschema

Na veel aanpassen ben ik voor mijn gevoel al een stuk verder gekomen met mijn voedingsschema.

aantal dingen om rekening mee te houden:
    Ik wil graag 10 kg aankomen
    Ik ben net gestopt met roken dus heb extreem honger.
    ik sport 6 dagen.
    het broodje hagelslag heb ik sóchtendsvroeg nodig om wakker te worden :P
    alleen als het echt slecht is moet ik het gaan veranderen maar het is iets wat ik al 4 jaar doe.

graag geen reactie: stickys lezen..:P
    alleen welke voeding jij erbij zou doen en waarom....
    of eraf natuurlijk !!

Alvast bedankt voor de reacties
    Attached Files

Hoezo maak je weer nieuw topic aan? Je kan gewoon in andere topic posten hoor. Daarnaast, als je niet bereid bent er wat voor te doen, gaan meesten je hier ook niet helpen. Vla? Hagelslag? (gelul dat je dat nodig hebt) Kaas? Kilo kwark? 4600kcal? Je kan leuk zeggen graag geen reactie ''stickies lezen'' maar ik weet wel zeker dat dit gewoon nodig is. Dit is drama

Comment

dankjewel voor je reactie

Comment

Zo te zien heb je niet de stickies gelezen!
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Bij de behoeftecalculator staat 2800 kcal nu zoek ik dus naar een oplossing om wel te blijven eten maar mijn 4600 kcal terug te brengen naaar zo'n 3100 kcal.
          maar ik zoek tussen het voedsel maar ik kan niet echt iets vinden die het vervangt

Comment

ik zit nu op 3590 kcal, ik heb op aanraden van jullie de vla, hagelslag en wat kwark eruit gehaald.

Comment

Ik heb een schema van 2950 kcal geloof ik. Bekijk dat maar eens voor wat inspiratie. Je kunt overigens ook natuurlijk andere schema's bekijken. Sorry voor vorige post hoe ik overkwam trouwens hoor, maar vind je wel een beetje lui Oja, post je nieuwe schema hier eens dan

Het is trouwens echt heel simpel zoals in stickies staat. begin met ontbijt, avondeten, post workout en wat je neemt voordat je gaat slapen. vervolgens vul je het beetje aan met wat je nog nodig hebt.

Comment

top dankjewel voor je laatste reactie, hier schiet ik ook veel meer mee op. en ik dacht gewoon hoe meer je eet hoe sneller je dik wordt en ik sport 6x dusz dat zet zich om in spieren.

ik hoop dat dit schema beter is

eigenlijk wil ik iets beters voor die leverworst maar het is wel veel vetten.
                Attached Files

Comment

Wat dacht je van eieren? Zitten goede vetten en goede eiwitten in en niet zoveel troep als in leverworst.

Edit: lees stickies nou

Comment

De reden waarom we zeggen: "sticky's lezen" is omdat je daar het meest mee geholpen bent. We kunnen natuurlijk wel alles voorzeggen maar daar ben je zelf ook niet mee geholpen. Als je je goed inleest heb je zelf meer kennis van waar je mee bezig bent, zijn de meeste van je vragen al beantwoord en kun je zelf later ook nog eens makkelijker aanpassingen maken. Goede voeding is een van de vereisten voor krachttraining, zonder dat blijven resultaten ook uit. Maak dus gebruik van de kennis die al in de sticky's staat, en maak daarmee alvast een goede start Veel succes.
                    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Viking bedankt ik heb die vieze leverworst omgeruild voor 2 eieren en kom nu echt super goed uit! naa toch wel een hele ochtend gezocht te hebben naar de juiste voeding. kben heel blij dat ik dit schema heb want ik at nu gewoon 5500 kcal dat is gewoon teveel en zeker niet goed voor je lichaam.

het klopt je moet die stickys goed lezen alleen soms vindt ik dat sommige mensen een beetje bot reageren. als je hier net nieuw bent dan heb je echt zoiets van wat doe ik fout.

maar super bedankt iedereeen het heeft me de ogen geopend

Comment

Allerbelangrijkste wat mij betreft ivm die stickies is dat je het ook allemaal veel leuker gaat vinden en je meer motivatie hebt om het vol te houden. Als ik niet precies zou weten waarom ik dingen zou eten zou ik het ook never volhouden.

Comment

Ik doe het nu gewoon uit gewoonte.

Comment

jaa ik vindt het ook leuk worden, ik heb 1 jaar geleden een half jaar ge-fitnest en ik vondt het maar stom aan gewichten hangen. maar nu met voeding erbij wordt het steeds leuker. kben nu druk bezig met me trainingsschema samen met de eigenaar van de sportschool.

Bedankt allemaal voor de tips

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X