voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding

hoi

ik ben jan 41 jaar en 99 kilo

vorig jaar heb ik een maagverkleining gehad en ben 40 kilo afgevallen
    nu is mijn vraag wat kan ik het beste eten/nemen om mijn spieren op te bouwen
    omdat ik beperkt ben in hoeveelheden met eten kan ik dus niet eten als een beest zoals er gezegd word

helpen bv eiwitshakes daarbij?

groeten
    jan

Misschien dat je eerst kunt aangeven hoe/wat je traint en hoe je voedingsschema eruit ziet. Op deze site vind je onder kopje "voeding" een excel schema. Ik denk dat menigeen nu geen idee heeft wat de exacte gevolgen zijn van een maagverkleining, dus voordat we met verkeerde voorstellen komen graag wat meer info van jou kant.

Comment

lees de stickies ook ondertussen
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

hoi

ik train 3x per week 1.5 uur waaronder 30 min cardio en 1 uur kracht

ik eet 3 x per dag

s morgens
        2 boterhammen met beleg

s middags
        2 boterhammen met beleg

s avonds
        warme maaltijd

ik heb geen idee wat ik zou moeten eten per dag aan eiwitten en dergelijke
        ik zou bv wel meerdere keren per dag kleine portiess kunnen nemen omdat mijn maaginhoud kleiner is dan een ieder ander

groeten
        jan

Comment

Lastig om hier iets van te zeggen, anders dan dit is extreem weinig. Hoeveel kilo val je per week af? Misschien verstandig om eens het excel schema in te vullen (download onder kopje "voeding").

Ik begrijp dat je graag nog wat wilt afvallen maar pas op dat je niet je hele stofwisseling omzeep helpt en je spieren verbrand. Ga maximaal 500 kcal onder je behoefte zitten. Je kunt beter op niveau eten en goed trainen, dan neemt je stofwisseling toe en de groeien je spieren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X