noten ? studentehaver?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• noten ? studentehaver?

hoor vaak mensen zeggen dat je noten moet eten dat dat goed voor je is

kan studentenhaver ook zitten ook noten in en rozijnen etc..

greetzz

Feikes, het is mogelijk om in de bulk te pakken. Als je in de cut zit is het niet zo verstandig, er zitten namelijk suikers in die uit de gedroogte vruchten komen etc. Als je echt in de cut wil hebben, zou ik toch rekening houden met totaal kcal, en je voedingsschema hierop aanpassen.

Comment

ik probeer inderdaad beetje aftevallen paar kilo`s maar tegelijk wel breder te worden en natuurlijk 4/5 x te fitnessen

probeer zo goed mogelijk op mijn voeding te letten

voeding schema maken heb ik niet zo veel verstand van misschien kunnen ze me daar bij helpen in the gym

Comment

Ik zou gewoon pinda's of amandelen nemen, weinig koolhydraten.

Wel een weegschaal kopen om te weten hoeveel je er van eet.

En extra suikers in de cut vind ik alleen maar nog dommer, omdat het in de bulk sowieso niet makkelijk is droog te blijven.

Comment

voordat je je bezig gaat houden met noten etc. zou ik eerst maar eens een voedingsschema maken. Beter lees je hier en op dutchbodybuilding.com de stickies dan dat je het in je gym vraagt. Of er moeten bij de gym echt goede intrstructeurs rondlopen (die zelf ook goed breed zijn), wat vaak niet het geval is.

Comment

Op het moment dat het lichaam genoeg aan suikers (koolhydraten) heeft, en de spiercellen zijn al gevuld met energiereserves. Is het resultaat dat het overtollige zal worden opgeslagen als vet. Uiteindelijke zal Insuline een stroom van vetzuren naar vetcellen bezorgen. En hoe meer je onnodige koolhydraten (suikers) neemt hoe meer insuline er wordt gemaakt.

Het enigste wanneer je die insuline (koolhydraten dus suikers) kunt gebruiken is smorgen's en na de training, omdat op deze moment zijn de reserves LEEG.

Comment

duidelijk!

bedankt mensen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X