Vleesvervangers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vleesvervangers

Ik ben op zoek naar een product dat gemaakt is van graan/tarwe en hoog eiwitten bevat.

Het is de bedoeling dat ik een product vind dat ongeveer 40gram eiwitten en 40g koolhydraten (waarvan <1g suiker) en <1g vet. Dit is niet op een basis van 100g mag ook op 200g, 300g.

Ik dacht aan seitan maar nu zie ik dat het puur eiwitten zijn meestal waardoor ik een tekort heb aan complexe koolhydraten.

Iemand die een ander product in gedachten heeft?
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Waarom niet gewoon mixen met rijst of pasta, krijg je carbs van de pasta/rijst en de eiwitten van de 'vleesvervanger'
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Waarom niet gewoon mixen met rijst of pasta, krijg je carbs van de pasta/rijst en de eiwitten van de 'vleesvervanger'
      Dan kan ik even goed een kipfiletje pakken maar het zou makkelijker zijn voor afwisseling en dan zou het maar 1 ding bakken en meenemen zijn.... Het is dus voor het mezelf makkelijker te maken
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Kijk hier even....Rice & Protein 2500 gram - Bodylab.nl - Weight Gainer
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Niet te zuipen dat spul man.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Een maaltijd van bruine bonen rijst levert een compleet aminozuren profiel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X