voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema

Beste forumleden,

Vandaag ben ik begonnen met een nieuw trainingsschema en een daarbij behorend voedingschema om de komende tijd ongeveer tien kilo te cutten
    ik ga uit van 4 trainingen met 15 reps en daarbij 4 keer fietsen woonwerkverkeer op hartslag.

Ik heb een voedigsschema gekregen van een vriend die hiermee goed resultaat heeft geboekt.

Nu ben ik benieuwd hoe anderen over dit schema denken. mijn stats staan bij mijn handtekening.

Ik hoop op feedback postief of negatief, als ik er maar wat mee kan

1ste maaltijd
    6 eiwitten (gekookt)
    twee bruine boterham met rookvlees
    + 1000 mg vit c + visolie tabs

2de
    grote eiwitshake 40 gram, met water en een banaan

3de
    100 gram rijst 200 gram groenten 150 gram kipfilet (zilvervliesrijst)

4de
    grote eiwitshake met water en een appel

5de
    100 gram rijst 200gram groente en 150 gram kip

6de
    500 gram magere franse kwark met ananas

Alvast bedankt voor de tips
    28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Voor zo'n grote jongen vind ik het best wel weinig.

Ook zie ik bijna geen vetten, vandaar het extra zonde is dat je het eigeel niet opeet.

Ook vraag ik me af hoe laat je traint en waarom je een losse eiwit shake hebt staan?

Eiwit shakes altijd voor je ontbijt + voor/na een training nemen.

Comment

Originally posted by SNAAK View Post
      Beste forumleden,

Vandaag ben ik begonnen met een nieuw trainingsschema en een daarbij behorend voedingschema om de komende tijd ongeveer tien kilo te cutten
      ik ga uit van 4 trainingen met 15 reps en daarbij 4 keer fietsen woonwerkverkeer op hartslag.

Ik heb een voedigsschema gekregen van een vriend die hiermee goed resultaat heeft geboekt.

Nu ben ik benieuwd hoe anderen over dit schema denken. mijn stats staan bij mijn handtekening.

Ik hoop op feedback postief of negatief, als ik er maar wat mee kan

1ste maaltijd
      6 eiwitten (gekookt)
      twee bruine boterham met rookvlees
      + 1000 mg vit c + visolie tabs

2de
      grote eiwitshake 40 gram, met water en een banaan

3de
      100 gram rijst 200 gram groenten 150 gram kipfilet (zilvervliesrijst)

4de
      grote eiwitshake met water en een appel

5de
      100 gram rijst 200gram groente en 150 gram kip

6de
      500 gram magere franse kwark met ananas

Alvast bedankt voor de tips
      Heeft die vriend die er goed op ging, ongeveer dezelfde stats als jij?

Comment

ik beh onregelmatige diensten en moet de ene keer in de ochtend trainen en de andere keer in de avond maar ik train in ochtend standaard om 900 en mijn eerste maaltijd is om 7 30 uur
        in de avond train ik altijd rond 1900 en neem daarna rond 2030/ 2100 uur dan de kwark. IK zal de eiwitten vervangen voor hele eieren.

Comment

Nee we schelen 10 kg maar hij is wel droger (HELAAS) Hij heeft met een goede traingspartner het schema op mijn stats aangepast.

Comment

Vind het wat weinig, maar je hebt ook niet overal exacte hoeveelheden bijstaan. Wat wel opvalt is dat je weinig vetten binnenkrijgt, afgezien van de visoliecaps. Verder heb ik eens gelezen dat ananas en kwark niet zo goed samengaan, nog afgezien van de suikers die je snachts niet nodig hebt.

Zelf doe ik nu na de KT een 20-30 min hiit cardio, goede vetverbrander.

Comment

Originally posted by SNAAK View Post
              ik beh onregelmatige diensten en moet de ene keer in de ochtend trainen en de andere keer in de avond maar ik train in ochtend standaard om 900 en mijn eerste maaltijd is om 7 30 uur
              in de avond train ik altijd rond 1900 en neem daarna rond 2030/ 2100 uur dan de kwark. IK zal de eiwitten vervangen voor hele eieren.
              730 1900 ?? zit jij in het leger ofzo?

Comment

Originally posted by Snowfever View Post
                Vind het wat weinig, maar je hebt ook niet overal exacte hoeveelheden bijstaan. Wat wel opvalt is dat je weinig vetten binnenkrijgt, afgezien van de visoliecaps. Verder heb ik eens gelezen dat ananas en kwark niet zo goed samengaan, nog afgezien van de suikers die je snachts niet nodig hebt.

Zelf doe ik nu na de KT een 20-30 min hiit cardio, goede vetverbrander.

die ananas is waarschijnlijk om de bromeline, maar zou inderdaad die annanas dan voor of rond trainingen doen, inderdaad zeker niet als laatste maaltijd(als ik mag aannemen dat die niet juist na je training komt?)

Comment

Nee ik zit niet in het leger maat hahahaha. Ik zal het schema nog eens onder de loep nemen en ook wat vis toevoegen om zo toch aan de vetten te komen. Maar bedankt tot dusver. De ananas is dus geen goed plan voor de nacht. mmmhhh ik zeg dan maar zonder!!!!!
                  Nog even en kan de boel herschrijven.

Comment

Heeft iemand nog een schema liggen voor 90/
                    100 kg?

Comment

Cutting dieet 2200 kcal

hallo allemaal, ik heb me van de week aangemeld op dit forum,
                      en ik zal me even voorstellen in het kort,
                      Ik ben Angelo en me Stats :

22 jaar,
                      1.90 lengte,
                      93 kilo
                      17 % Lichaamsvet

Nou weet ik nog niet hoe ik precies een nieuwe topic start, dus daarom dat ik hier tussendoor mijn vraag zet,
                      Ben namelijk bezig met een cutting dieet van 2200 kcal, en wilde graag jullie mening over dit voedings schema.

06:00 : 40 Gram Whey+ 50 Gram Brinta + water
                      09:30: Bruin Boterham + 125 Gram Zalm + (sla, komkommer, tomaat)
                      12:30: 50 Gram silvervliesrijst + 100 Gram kipfilet + 125 gram Wokgroente
                      15:00: 40 gram Whey + Bruin Boterham + Pindakaas
                      16:30: 1 Appel + BCAA + Water
                      17:00: Training
                      18:30: BCAA + Water
                      18:45: 40 Gram Whey + 50 gram Dextrose
                      19:00: 50 Gram silvervliesrijst + 125 Gram Wokgroente
                      21:00: 1 Blik tonijn op waterbasis
                      22:00: 80 gram Caseine + water

Sta altijd open voor verbetering dus zou graag willen horen wat jullie er van vinden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X