Hallo,
Ik ben nieuw op deze forum, dus zal ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Ashwin en ik ben 16 (bijna 17) jaar oud. Mijn lengte is 1,81 m en ik weeg 61 kg.
Ik ben namelijk niet echt een type die veel eet, maar ik wil toch wel meer spiermassa kweken.
Ik train sinds kort pas, ongeveer een week.
Maar hier onder mijn voedingsschema:
8:30 : Brinta, Cruesli of havermout
10:00 : 2 pistoletjes met ei/kaas/salami
12:00 : 2/3 broodjes pindakaas/salami
15:00 : stokbrood met soep of noodles soep
16:00 : fruit (banaan, appel, peer, kiwi of sinasappel)
18:00 : 2x granenreep ( between)
19:00/20:00: wat de pot schaft
20:30 : trainen
21:45 : Aarbeien kwark van Danone
21:45 : Visolie Omega 3 capsule
Als ik dit vergelijk met andere voedingsschema van andere op deze site is het relatief weinig, maar meer kan ik nauwelijks eten.
Ik probeer wel steeds beetje bij beetje te eten, bijv. in plaats van 2 broodjes 3 of 4.
Maar zijn er eten die er mischien nog kan toevoegen?
Ik drink in iedergeval wel voldoende water ongeveer 6 tot 7 glazen water per dag, daarnaast 1 glas vruchtensap/sap.
Ik heb ook ergens gelezen dat er een Weight Gainer genaamd Black Hole bestaat. Daarmee krijg je vaker honger en kan je meer eten maar is het niet schadelijk voor het lichaam?
Alvast bedankt voor alle hulp!
Ik ben nieuw op deze forum, dus zal ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Ashwin en ik ben 16 (bijna 17) jaar oud. Mijn lengte is 1,81 m en ik weeg 61 kg.
Ik ben namelijk niet echt een type die veel eet, maar ik wil toch wel meer spiermassa kweken.
Ik train sinds kort pas, ongeveer een week.
Maar hier onder mijn voedingsschema:
8:30 : Brinta, Cruesli of havermout
10:00 : 2 pistoletjes met ei/kaas/salami
12:00 : 2/3 broodjes pindakaas/salami
15:00 : stokbrood met soep of noodles soep
16:00 : fruit (banaan, appel, peer, kiwi of sinasappel)
18:00 : 2x granenreep ( between)
19:00/20:00: wat de pot schaft
20:30 : trainen
21:45 : Aarbeien kwark van Danone
21:45 : Visolie Omega 3 capsule
Als ik dit vergelijk met andere voedingsschema van andere op deze site is het relatief weinig, maar meer kan ik nauwelijks eten.
Ik probeer wel steeds beetje bij beetje te eten, bijv. in plaats van 2 broodjes 3 of 4.
Maar zijn er eten die er mischien nog kan toevoegen?
Ik drink in iedergeval wel voldoende water ongeveer 6 tot 7 glazen water per dag, daarnaast 1 glas vruchtensap/sap.
Ik heb ook ergens gelezen dat er een Weight Gainer genaamd Black Hole bestaat. Daarmee krijg je vaker honger en kan je meer eten maar is het niet schadelijk voor het lichaam?
Alvast bedankt voor alle hulp!
Comment