ontbijt aanpassen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ontbijt aanpassen

Hallo,

Ik eet nu elke ochtend 0,55 liter melk met 100 gram brinta en hierin een handje rozijnen. Nu hoorde ik dat het ook goed is om whey te nemen omdat je sochtends snelle eiwitten nodig heb.

Nu is mijn vraag, is het beter om eerst een shake te nemen en dan tijd(hoelang?) te wachten met die brinta?

Of kan ik gewoon shake nemen, even snel douchen en daarna meteen brinta eten?

Originally posted by 2705 View Post
    Hallo,

Ik eet nu elke ochtend 0,55 liter melk met 100 gram brinta en hierin een handje rozijnen. Nu hoorde ik dat het ook goed is om whey te nemen omdat je sochtends snelle eiwitten nodig heb.

Nu is mijn vraag, is het beter om eerst een shake te nemen en dan tijd(hoelang?) te wachten met die brinta?

het best is gelijk na het opstaan een whey shake te nemen en 30 minuten erna je ontbijt.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Hallo,

ja dat kan. maar houd dan wel 30 minuten tijd ertussen
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

of doe er gewoon een schep doorheen? vanille ofzo zou niet misstaan IMO

Comment

Originally posted by Sejuiced View Post
          of doe er gewoon een schep doorheen? vanille ofzo zou niet misstaan IMO

Ik breng de melk tot bijna aan de kook, ik dacht dat dit niet goed was voor de whey.

Dus planning voor morgen zou dan moeten:

06:25 creatine
          06:30 30gram whey + 250ml melk
          07:00 550ml melk + 100 gram brinta + handje rozijnen

Dit is opzich wel een grote hoeveelheid calorieen, nu ben ik toch in cleanbulk dus maakt dat opzich niet zo heel veel uit.
          Of is het beter om bijvoorbeeld 80gram brinta met 400ml melk ervan te maken?

Comment

Je kan creatine en whey ook gewoon samen drinken met water. Melk schijnt een remmend opname effect te hebben op creatine.

Comment

Dus het is beter om sochtends die shake met water te maken?

Dat ik 30min later brinta met melk eet is dan geen probleem?

Comment

ik doe altijd whey met water.

dus ik zou eerst whey met water en creatine nemen en 30 minuten erna je ontbijt.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  ik doe altijd whey met water.

dus ik zou eerst whey met water en creatine nemen en 30 minuten erna je ontbijt.
                  Ok bedankt man. Ik neem meestal ook met water, want neem geen melk mee naar de sportschool, alleen met melk vind ik het lekkerder om eerlijk te zijn

Comment

Ok bedankt man. Ik neem meestal ook met water, want neem geen melk mee naar de sportschool, alleen met melk vind ik het lekkerder om eerlijk te zijn
                    ja, daar zeg je zo wat,
                    ik vindt wit stokbrood ook lekkerder dan zilvervliesrijst bij de lunch,
                    maarja.

Comment

waarom doe je het er niet in nádat het van de kook af is? dan geeft t geen problemen lijkt me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X