rijst, kip, pasta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• rijst, kip, pasta

hey,

Ik vroeg me af wat de mensen hier doen.

Wegen jullie kipfilet koud af of gebakken? omdat er tijdens het bakken toch wat vocht verloren gaat. Als je 100 gram kip hebt rauw en je bakt het heb je nog +-80 gram over.

rijst/pasta? gekookt of niet gekookt afwegen?

dont shoot me!!!
    Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

rijst natuurlijk wegen ongekookt, kip weeg ik rauw scheelt niet heel veel, zorg gewoon dat ik ruime marges pak .

Comment

Ik koop altijd naar wat er op de verpakking staat +200 of +400 is in het mandje.

Comment

ik weeg mijn kipfile als ie gebakken is....

Comment

Originally posted by trainhardorgohome View Post
          ik weeg mijn kipfile als ie gebakken is....
          bij de kipfilet van AH is het ongeveer 100 gram ongekookt=130 gram gekookt.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik weeg de pasta en rijst ongekookt en kip weeg ik nooit. Ik pak gewoon een flink stuk en hak het in mootjes en gooi het door de groenten. Ofzo.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb nog nooit van mijn leven eten gewogen, dat zuigt gewoon!

Comment

Toen ik begon met op schema eten heb ik veel porties een keer gewogen, nu weet ik ongeveer hoe veel 75 gram rijst is in een kopje en doe ik het zo. Van alles op een weegschaaltje leggen word ik kriebelig. Voornamelijk rijst en pasta weeg ik af, van vis en vlees controleer ik wel vaak of de portie niet te klein is.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X