Mijn cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn cutschema

Reacties zijn welkom.. zat hiervoor op 2800cal.
    Nu 2600cal, lager in kh en ietsje meer vet nu.
    Morgen start ik en zien wat het doet met mijn lichaam.
    Mijn doel is nog naar de 5-6% gaan.. Sta nu op 7%
    juni2011(late_ploeg).xls

Deze sheet heb ik zelf ook gebruikt, na wat berekeningen gewoon met de hand kwam ik in totaal veel hoger uit. Dus de hoeveelheden en de kcal zijn niet juist. Ik kwam in totaal 200-300 hoger uit dan in de sheet die jij nu gebruikt. Als je dus lager in vet wilt zou ik alles netjes met de hand berekenen.

Voeding ziet er verder wel goed uit kevin,

Comment

Ok zal het toch nog eens na rekenen dan
      En ivm vetten voor slapen gaan. De ene zegt wel de andere zegt niet goed tijdens cut?

Verder probeer ik meeste kh tijdens ontbijt en na de training binnen te krijgen.. Dan hoe later de dag hoe minder kh.. lijkt mij beste..

Comment

Om precies de antwoorden te krijgen die je verwacht is heel moeilijk, iedereen zegt wat anders omdat elk lichaam ook anders werkt. Vetten voor het slapen gaan met eiwitten is prima, langzame eiwitten (caseine, kwark, etc) wordt langzaam opgenomen en door de vetten gaat dit nog langzamer. dat is dus gunstig. want je wilt zo lang mogelijk met de eiwitten snacht's doen. dus wat vetten bij de eiwitten savonds is slim.

Ook qua indeling zijn de meningen verdeeld. zelf ben ik wel voor alle kcal te nuttigen zoveel mogelijk voor de training. na de training zoveel mogelijk eiwitrijk voedsel.

Comment

KH alleen bij het ontbijt en rond je training werkt idd het best.

Zelfs nu ik bulk merk ik verschil.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X