Bijkomen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijkomen!

beste forumleden
    Ik ben 18 jaar 1m92 en weeg amper 73kg
    ik sport ong 12uur per week
    Ik heb anderhalfjaar gefitnessed in de hoop dat wat zou bijkomen maar dit is klaarblijkelijk niet gelukt, wel heb ik enorm veel aan kracht gewonnen. Heeft er iemand misschien tips op welke manier het wel zou lukken wat bij te komen? Voedingssuplementen, speciale dieeten etc.?
    alvast bedankt voor uw tijd
    -->karma<--

veel eten , heb je al een voedingsschema ?
    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Eten, eten, eten . Bekijk de stickies hier eens, het is de bedoeling dat je boven je onderhoud gaat eten (wat je eerst zult moeten berekenen) om aan te komen.

Comment

En hoe zou ik dit kunnen berekenen? =)

Comment

Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten

Comment

Originally posted by Karma View Post
            beste forumleden
            Ik ben 18 jaar 1m92 en weeg amper 73kg
            ik sport ong 12uur per week
            Ik heb anderhalfjaar gefitnessed in de hoop dat wat zou bijkomen maar dit is klaarblijkelijk niet gelukt, wel heb ik enorm veel aan kracht gewonnen. Heeft er iemand misschien tips op welke manier het wel zou lukken wat bij te komen? Voedingssuplementen, speciale dieeten etc.?
            alvast bedankt voor uw tijd
            -->karma<--
            Goed sporten/Goed eten, thats all there is too it !

Lees beetje de stickies door, zit echt wat goeie advies bij!!

Comment

Zal wel weer een gevalletje zijn van dat je denkt genoeg te eten maar eigenlijk muizenhapjes naar binnen werkt
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X