shake zyzz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maakt niets uit, we zijn hier om elkaar te helpen. Als je gaat cutten hou de verhoudingen op: 40-40-20 / 45-30-25/ 50-30-20 etc Hoog in eiwitten zitten is prima in de cut. Zorg ervoor dat je met de koolhydraten rond de 200 blijft zitten. niet onder de 150. en de vetten hoog houden.

Comment

Op rustdagen kan je gewoon onder de 200 gaan zitten imo.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        Maakt niets uit, we zijn hier om elkaar te helpen. Als je gaat cutten hou de verhoudingen op: 40-40-20 / 45-30-25/ 50-30-20 etc Hoog in eiwitten zitten is prima in de cut. Zorg ervoor dat je met de koolhydraten rond de 200 blijft zitten. niet onder de 150. en de vetten hoog houden.
        oke dan

Ik wil gaan bulken en dit zijn mijn stats.

22 jaar
        85 kg
        1,95 lang

Ik heb gister mijn BMR en mijn behoefte berekend via de katch-mcardle formulle van giant.com

volgens mij is dit de de beste manier, tenminste volgens de site de meest nauwkeurige.

HIer kwam uit:

LBM:73
        BMR:1947
        ONDERHOUD: 3018 kcal

doe ik dit een beetje goed?

bedankt man
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

3000 is voor jouw gewicht en lengte te weinig om te bulken.

Comment

Dat complexe carbs niet nodig zijn na de avond training, omdat je lichaam de energie toch niet meer gebruikt als je gaat slapen, is te kort door de bocht. Wanneer je aan het bulken bent en zeker ook vooral wanneer je van je zelf droog bent en moeilijk aankomt is dit toch echt wel nodig. In je slaap gebruik je nog best veel energie, dit is ook het belangrijkste moment van je herstel. Daarom ben ik van mening dat je in veel gevallen (niet in zware cut) juist nog wel moet zorgen dat je eiwitten/koolhydraten en vetten heb gegeten in de avond. Wanneer je om 18.00 uur voor het laatste (complexe) koolhydraten heb gehad en daarna gaat trainen. Kan je in veel gevallen daarna zeker nog wel wat gebruiken.

Comment

Sportvoeding | Na training herstellen duursporters sneller door melk en cornflakes dan door sportdrank

lees artikel over MELK.
              85 BP. 110 DL. 135 SQ.

Comment

Wij zijn geen duursporters.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Wij zijn geen duursporters.
                  Met alle cutters rond deze tijd gaat het er bijna op lijken..
                  Failure is your friend

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    3000 is voor jouw gewicht en lengte te weinig om te bulken.

Dit was volgens de uitkomst mijn onderhoud he?

hier moet ik als het goed is dan nog 500 kcal aan toevoegen om te gaan bulken.

zou het dus rond de 3500 kcal worden

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                      Met alle cutters rond deze tijd gaat het er bijna op lijken..
                      hehe ik bulk nog wel 'even' door hoor

Comment

@hermandad

is dit een beetje goed uitgerekend?

Comment

viranelly lees het hele TOPIC, dan zie je dat BD'ers ook glycogeenreserves op maken.
                          85 BP. 110 DL. 135 SQ.

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                            @hermandad

is dit een beetje goed uitgerekend?
                            Klamp je niet vast aan berekeningen, het is een richtlijn. Zet voor de zekerheid gewoon wat hoger in qua kcal intake in de bulk. Hou vetpercentage in de gaten, en meet dit regelmatig. merk je dat je vetter wordt ga lager zitten, tot het stabiel is. Op het moment dat het stabiel is, gas erop.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                              Klamp je niet vast aan berekeningen, het is een richtlijn. Zet voor de zekerheid gewoon wat hoger in qua kcal intake in de bulk. Hou vetpercentage in de gaten, en meet dit regelmatig. merk je dat je vetter wordt ga lager zitten, tot het stabiel is. Op het moment dat het stabiel is, gas erop.

Oke dan, ik ga gewoon een schema maken met een totaal van 3500 kcal voor in de bulk. dit heb ik wel aardig precies berekend volgens mij.

ben van plan aan eiwitten 2,5 gr per kilo lichaams gewicht te doen.
                              Ik ben gewoon naturel en gebruik verder niks.

is dit genoeg?

Comment

Hoeveel weeg je?

Met 3500 kcal kan ik veel meer eiwit per kg lichaamsgewicht nemen, maar waarschijnlijk ben ik veel lichter dan jij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X