amoniak lucht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BuffAlo View Post
    Maatje van mij had hier ook last van idd omdat zn lichaam eiwitten ging verbrande ipv kh ofzo dus ik denk meer KH eten voorafgaande aan training?
    Inderdaad. Uurtje voor de tijd voor de tijd wast brinta met melk laden en/of tijdens het trainen wat water met een snelle glucose bron drinken. Zou het probleem (hypothetisch) moeten verhelpen.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Wat gebeurt er als je teveel eiwitten eet? Dan doel ik op "teveel om te gebruiken". Neem je ze gewoon niet op dan? Ik merk bij mezelf geen ammoniak geur, maar meer een effect in mijn darmen (flatulentie). Volgens mij omdat ze daar vergist worden bij overschot.
      Train hard or go hormone

Comment

Vraagje,wat eet je voor de training en hoe veel tijd voor je training??

Comment

Ik zou proberen wat meer te gaan drinken.

Je verbrand altijd wel eiwitten, als je naar amonia begint te ruiken wil dat vaak zeggen dat de afvalstoffen niet goed afgevoerd kunnen worden en je zweet/urine geconcentreerder wordt en dus sterker ruikt.

Met meer water vervaagd de geur en ruik je hem niet meer.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik drink veel water , en eet kh voor me training een uur ervoor. heb er ALTIJD last van , zelfs in de bulk als mijn kh lekker hoog zijn. dus betwijfel het toch of het echt direct door kh te kort komt. eiwit verbranding van te veel eiwit geloof ik meer.
            Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X