Wie kan me helpen.....???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan me helpen.....???

Hallo,

Ik heb nu ongeveer een jaar gefitnesst, maar alleen maar een beetje aangemodderd.
    Ik wil dat vanaf nu gaan veranderen.
    Nou is mijn probleem even dat ik nog geen geschikt eetschema voor mij heb gevonden. Ik wil graag een stukje meer massa op gaan bouwen en mijn lichaamsgewicht verhogen.
    Wie kan hier voor mij een geschikt eetschema samenstellen???

Gewicht: 68 kg
    Lengte: 183 cm
    Vetpercentage: +/_ 7%

Groet,

Denk niet dat je hier even iemand vindt die dat voor je wil doen...
    Is best veel werk maar ook erg leerzaam!

Lijkt me dus beter als je flink wat gaat lezen hier en met voedingsschemas van anderen als leidraad je eigen schema samenstelt. Gebruik ook de links die hier op het board staan om je eigen behoefte uit te rekenen en de links naar voedingstabellen. Die staan heel toepasselijk in het onderdeel 'Links'.

Het is voor jezelf, dus besteed er ook de tijd aan en en doe de moeite ervoor.
    Vervolgens kun je uiteraard je schema posten voor verdere hulp en commentaar.  

Comment

Helemaal mee eens, veel lezen en je behoefte uitrekenen.
      Er staan veel voorbeelden op dit board die je als leidraad kunt gebruiken.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Oke,

ik zal proberen om hier deze week dan een aangepast schema te posten.
        Wat is de voeding die erg belangrijk is voor de groei en welke voeding moet je zowiezo in je schema gebruiken?

Alvast bedankt, Leonardo

Comment

Eiwitten, vetten en koolhydraten. Je bf is vrij laag dus mag je gerust wat hoger in je koolhydraten.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zou inderdaad bij de voedingsschema hier kijken en dan naar je eigen smaak aanpassen. Als ik je een advies mag geven zou ik een heel goed ontbijt nemen. JE zit erg laag in bodyfat en je wil graag aankomen dus 2 keer in de week een ontbijt van pannekoeken met eiwitpoeder is helemaal geen verkeerd plan en dan de rest van de week een dikke schep havermout met melk en een eiwitshake erbij.Dan heb je al een goede basis voor de rest van de dag. Zou niet al teveel shakes nemen maar een goede weightgainershake over de dag wegdrinken kan zker geen kwaad. Veel succes
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Toen ik begon deed ik gewoon elke dag gezond...eten niet meteen een geroutineerd schema maar gewonne gezond en de Vetpan en mcdonalds voorlopig aan de kant schuiven affetoe wat cheatdagen ken wel natuurlijk...Geowon elke dag broodjes kaas,Broodjes ei,,Pindakaas gewoon dat soort troep en warmeten.... ...gewoon dingen eten waar je niet megadick van word en toch wat goede shit in zit en tijdje trainen groei je ook hard tenminste ik ging er hard vooruit op dus zal bij u ook wel lukken later na ffies trainen gewoon een goed schema maken en je daar lekker aan gaan houden...

Greetz XeNo !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X