voedingsschema bulken!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema bulken!

Hallo,

Was benieuwd of dit een goed voedingsschema voor mij was. Ben nogal mager voor mijn lengte en kom echt heel moeilijk aan. Al eet ik elke dag snacks dan lijkt het alsof ik nog niet aankom.Heb er aardig wat tijd ingestoken maar ik denk dat er nog wel een paar kleine dingetjes veranderd kunnen worden. Hoop op tips van jullie. Ben nogal mager voor mijn lengte en kom echt heel moeilijk aan. Al eet ik elke dag snacks dan lijkt het alsof ik nog niet aankom.
    Attached Files

Van snacks kom je niet aan hoor.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by timo17 View Post
      Hallo,

Was benieuwd of dit een goed voedingsschema voor mij was. Ben nogal mager voor mijn lengte en kom echt heel moeilijk aan. Al eet ik elke dag snacks dan lijkt het alsof ik nog niet aankom.Heb er aardig wat tijd ingestoken maar ik denk dat er nog wel een paar kleine dingetjes veranderd kunnen worden. Hoop op tips van jullie. Ben nogal mager voor mijn lengte en kom echt heel moeilijk aan. Al eet ik elke dag snacks dan lijkt het alsof ik nog niet aankom.
      als je niet aankomt moet je meer eten.

zo simpel is het, ga eerst maar rond de 3400kcals zitten.
      hoger in vetten gaan zitten maar haal de ceshew noten uit je post workout,
      vetten heb je dan niet nodig doe die bij een andere maaltijd.

gewoon veel meer gaan eten.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ja ik wil gaan beginnen vanaf september met fitness dus heb dit schema nog niet gevolgd. Maar kwa kcal zit ik toch wel goed met dit schema als je naar mijn behoefte kijkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X