Zometeen Chinees eten met de gehele familie, wat is nu het minst ongezonde om te kiezen?
Chinees
Collapse
X
-
Originally posted by 2705 View Postja ik vind alles van de chinees goed te pruimen, maar heb sinds ik 9maand geleden ben begonnen met deze levensstijl geen chinees meer gehad, vanavond kom ik er echt niet onderuit, dus wat is dan het beste om te nemen?
echt gezonde keuzes kun je toch niet maken.
gewoon 4 porties kipsate is een goede lijkt mij.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Chinees eten (of indisch zoals het eigenlijk echt heet) is op zich niet eens zo heel erg ongezond zolang je het maar niet overdrijft. Babi pangan is een uitzondering want dat is behoorlijk zoet en vet. Maar fou yong hai, tjap tjoy en andere kip/groenten gerechten zijn niet zo erg om en keer te eten. De rode suazen zijn bij de chinees het slechtst omdat ze verrekte veel suiker bevatten.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostChinees eten (of indisch zoals het eigenlijk echt heet) is op zich niet eens zo heel erg ongezond zolang je het maar niet overdrijft. Babi pangan is een uitzondering want dat is behoorlijk zoet en vet. Maar fou yong hai, tjap tjoy en andere kip/groenten gerechten zijn niet zo erg om en keer te eten. De rode suazen zijn bij de chinees het slechtst omdat ze verrekte veel suiker bevatten.
gelukkig heb ik 80% van de sauze aan men doggy gegeven
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C