Zometeen Chinees eten met de gehele familie, wat is nu het minst ongezonde om te kiezen?
Chinees
Collapse
X
-
Originally posted by 2705 View Postja ik vind alles van de chinees goed te pruimen, maar heb sinds ik 9maand geleden ben begonnen met deze levensstijl geen chinees meer gehad, vanavond kom ik er echt niet onderuit, dus wat is dan het beste om te nemen?
echt gezonde keuzes kun je toch niet maken.
gewoon 4 porties kipsate is een goede lijkt mij.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Chinees eten (of indisch zoals het eigenlijk echt heet) is op zich niet eens zo heel erg ongezond zolang je het maar niet overdrijft. Babi pangan is een uitzondering want dat is behoorlijk zoet en vet. Maar fou yong hai, tjap tjoy en andere kip/groenten gerechten zijn niet zo erg om en keer te eten. De rode suazen zijn bij de chinees het slechtst omdat ze verrekte veel suiker bevatten.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostChinees eten (of indisch zoals het eigenlijk echt heet) is op zich niet eens zo heel erg ongezond zolang je het maar niet overdrijft. Babi pangan is een uitzondering want dat is behoorlijk zoet en vet. Maar fou yong hai, tjap tjoy en andere kip/groenten gerechten zijn niet zo erg om en keer te eten. De rode suazen zijn bij de chinees het slechtst omdat ze verrekte veel suiker bevatten.
gelukkig heb ik 80% van de sauze aan men doggy gegeven
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment