sneden brood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dexie View Post
    Lees voortaan ff de datum maat..
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Het is de week van de bumps......
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by t-bone View Post
        Ik lees wel vaker antwoorden dat iemand compleet wordt afgezeken. Is dat nou zo moeilijk om een antwoord te geven. Het is gewoon dagelijkse kost dat men verschillende verhalen leest en eigenlijk nooit wijzer ervan wordt.
        Brood zit koolhydraten in. Mijn vuistregel is gewoon tot 18.00 meervoudige koolhydraten. Daarna voor het slapen gaan magere kwark. Kwark haalt snel je hongergevoel weg en goed voor de spiertjes. Ook de discussie hoeveel eiwit. Welnu dat ligt van lichaam tot lichaam, maar 1,5 gram per kilogewicht is de doorsnee.

Train 4x per week, eet schoon en 1 dag gewoon een junkdag dat je alles laat vieren. Het moet leuk blijven. Na de junkdag cardio, en voor de rest gewoon hard trainen 3 spiergroepen op een dag. Dat is de basis en ik groei er content mee. Het kan altijd beter, maar of het leuker word? Je traint 4 dagen hard, dat is genoeg om een mooi lichaam te hebben. En voor de rest, als iemand een vraag stelt geef gewoon antwoord met respect.
        leuk dat je reageert.
        Maar kijk even naar de datum.

Verder lees ik best wat broscience.
        De junkdag moet niet
        Cardio moet niet
        Eten van koolhydraten na 18:00 kan.
        Nee, je eten word niet magisch vet.

Je lichaam stopt niet met verteren. Verder is je lichaamsactiviteit niet veel lager dan wanneer je in de zetel zit.
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Het is de week van de bumps......
          Hahaha inderdaad
          Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by t-bone View Post
            Ik lees wel vaker antwoorden dat iemand compleet wordt afgezeken. Is dat nou zo moeilijk om een antwoord te geven. Het is gewoon dagelijkse kost dat men verschillende verhalen leest en eigenlijk nooit wijzer ervan wordt.
            Brood zit koolhydraten in. Mijn vuistregel is gewoon tot 18.00 meervoudige koolhydraten. Daarna voor het slapen gaan magere kwark. Kwark haalt snel je hongergevoel weg en goed voor de spiertjes. Ook de discussie hoeveel eiwit. Welnu dat ligt van lichaam tot lichaam, maar 1,5 gram per kilogewicht is de doorsnee.

Train 4x per week, eet schoon en 1 dag gewoon een junkdag dat je alles laat vieren. Het moet leuk blijven. Na de junkdag cardio, en voor de rest gewoon hard trainen 3 spiergroepen op een dag. Dat is de basis en ik groei er content mee. Het kan altijd beter, maar of het leuker word? Je traint 4 dagen hard, dat is genoeg om een mooi lichaam te hebben. En voor de rest, als iemand een vraag stelt geef gewoon antwoord met respect.
            ik weet niet hoelaat jij gaat slapen. maar als ik na 18:00 alleen nog maar 1 bakje kwark eet vrees ik dat niemand in de buurt van mij kan slapen door het geknor van mijn maag. kwark vult voor geen meter

3 spiergroepen per dag trainen de basis? dat lijkt mij toch echt niet

EDIT: smiddags eet ik 12-16 sneden volkoren brood.
            Last edited by Marcel1; 28-12-2012, 12:17.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X