Vleestaks!?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vleestaks!?!?

Partij voor de Dieren broedt op 'vleestaks' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

Onze gezonde levensstijl (voor die niet-vegetariƫrs althans) wordt mogelijk nog duurder Gelukkig heeft dat partijtje maar twee zetels en waarschijnlijk komt er niks van in met ons huidige kabinet.
    Laissez Faire

De partij van de dieren :')

Zo een tax gaat er echt niet doorheen komen hoor :P
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ze kunnen beter tax toen op suiker, witte bloem, etc.
      Veel meer geld mee te verdienen en daar help je mensen ook nog eens mee
      Fear is the mind killer

Comment

Haha, als dat zo is moeten we een illegale boerderij + slachterij beginnen. Helemaal gek geworden daar.

Comment

Ach ja, bijna dierendag he. Moeten ze toch iets doen om zieltjes te winnen. Creatief ook, zo vlak na de vettax

Comment

Ik heb een hekel aan de partij van de dieren, ophoepelen!
            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Hahaha, partij van de dieren. Storm in een glas water. Wellicht doet groenlinks ook mee, maar verder is er volgens mij geen enkel draagvlak. Idioten zijn het.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Totaal onrealistisch.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

Stel dat zoiets zou doorkomen (wat me erg stug lijkt, dan heeft dat ook weer invloed op veel andere dingen).
                  Honden- en katten- voer heeft hoogt btw, maar konijnenvoer laag btw. Simpelweg omdat een konijn kan dienen voor consumptie.
                  In lijm en spekkies (die snoepjes) zit gelatine, ofwel een eiwit wat gewonnen wordt uit botten. Ect.

Comment

Wat een onzin dit weer. Maarja partij van de dieren, zegt genoeg lijkt me
                    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

vegetarians gonna vegetate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X