Rond de training aquaruis voor de snelle suikers ipv dextrose?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rond de training aquaruis voor de snelle suikers ipv dextrose?

Hoi

Ik zat er aan te denken om toch naast me water maar een sportdrankje te nemen tijdens het trainen om wat energie bij te krijgen. naast me water neem aquarius. is dit te doen in de bulk? of denken jullie maar neeehhh liever dextrose of wat anders?
    Never send a boy to do a mans job!

in aquarius zit een spectrum aan suikers. deze zijn volgens mij allemaal onder te verdelen tot glucose en fructose.

Als je leverglycogeen deels geleegd is, dan is het geen probleem om wat fructose binnen te krijgen. anders wordt het omgezet naar lichaamsvet.

dus als je het richting het einde van je training, of na je training neemt, als vervanging voor dextrose, lijkt me dit geen probleem.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      in aquarius zit een spectrum aan suikers. deze zijn volgens mij allemaal onder te verdelen tot glucose en fructose.

Als je leverglycogeen deels geleegd is, dan is het geen probleem om wat fructose binnen te krijgen. anders wordt het omgezet naar lichaamsvet.

dus als je het richting het einde van je training, of na je training neemt, als vervanging voor dextrose, lijkt me dit geen probleem.
      Ik ben van plan om het tijdens de training te nemen.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X