Noten en meer vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noten en meer vet

goedemiddag allemaal
    ik zit met mijn vet onder mijn 30% gehalte, volgens excel bestandje rond de 17%.
    nu zit ik wat te googlen en kom op verschillende sites met voedingswaarde van noten.
    nu vindt ik noten dikke prima, maar hoeveel en welke noten eten jullie om genoeg vet binnen te krijgen?
    ik at eerst altijd cruesli met noten, maar hier werdt me op afgewezen omdat dit te veel suikers zou bevatten.

Grtz
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Alle noten zijn goed, het beste kun je afwisselen of een mixje nemen. Zorg wel dat je ongezouten en ongebrande noten neemt. Sommige supermarkten hebben dat, en anders kun je die vinden bij een natuurwinkel of reformzaak.

30 g AH notenmix naturel geeft: 204 cal, 4,5 g eiwit, 3 g kh, 19,5 g vet en 1,5 g vezels.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

alle noten zijn goed.

maar over het algemeen worden walnoten en amandelen als de beste gezien.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

oke prima ik zal eens kijken hoeveel ik van een bepaalde mix nodig heb om op die 30% te komen

Comment

Walnoten en amandelen inderdaad, bij de AH kosten bakjes minder dan 2 euro.
          Laissez Faire

Comment

geen gezouten noten & pinda's

Comment

Food-Info.net> Wetenswaar > Noten
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

Leuke info op die website,
                alleen 1 zinnetje....:
                Hoe gezond het vet in noten ook is, het zet natuurlijk wel aan. Iemand die af wil vallen kan dus beter niet zoveel nemen

Dat zinnetje is natuurlijk pure BS. Vetten gebruik je gewoon als energiebron. Iemand die af wil vallen kan beter van de KH afblijven.(of vetten tijdelijk helemaal elimineren uit het dieet)
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ben gistermiddag gelijk langs de c1000 geweest.
                  200 gram bakjes notenmelange naturel, met hazelnoten,peacannoten en amandelen 2,50 ofzo :/
                  zocht eigenlijk van die eigen merk zakjes, zal even langs AH gaan hiervoor.
                  volgens mijn voedingschema zit ik op 30% vet als ik 40 gram per/dag neem

Comment

C1000 ?
                    Ik keek gisteren eens naar de reclame van de C1000.....als ik de reclame letterlijk neem dan lijkt het mij een dure winkel..... ze betaalt graag wat meer, zegt ze bij de kassa......dezelfde kwaliteit is volgens mij elders gewoon goedkoper......
                    http://www.youtube.com/watch?v=5uUUL1_7WZI
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hahahaha does sarcasm ring a bell?

Bij de Turk kosten noten ook geen drol. Alleen naast ongezout, moet je dan ook opletten dat ze niet gekarameliseerd en/of oud zijn. Allemaal gedoe, maar als je de goedkoopste wilt, kan je ze daaro denk ik vinden.
                      En qua huismerken heeft de Jumbo hiero de ongezoute eruit gehaald

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Hahahaha does sarcasm ring a bell?

de goedkoopste wilt, kan je ze daaro denk ik vinden.
                        En qua huismerken heeft de Jumbo hiero de ongezoute eruit gehaald
                        Heb jij een dialect, ben je een boerin, asociaal of ben je gewoon dom ? dialect: sneu, boers, asociaal, dom? - Scholieren.com forum

ps Voor het eerst vandaag makreel gegeten (vette vis ).. de randen waren helemaal bruin. Hoort dit zo? Bij tonijn is dit stukken minder. Merk was princess
                        Last edited by kojak; 14-10-2011, 10:48.
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          Heb jij een dialect, ben je een boerin, asociaal of ben je gewoon dom ? dialect: sneu, boers, asociaal, dom? - Scholieren.com forum
                          ???

ps Voor het eerst vandaag makreel gegeten (vette vis ).. de randen waren helemaal bruin. Hoort dit zo? Bij tonijn is dit stukken minder. Merk was princess
                          Ja

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            C1000 ?
                            Ik keek gisteren eens naar de reclame van de C1000.....als ik de reclame letterlijk neem dan lijkt het mij een dure winkel..... ze betaalt graag wat meer, zegt ze bij de kassa......dezelfde kwaliteit is volgens mij elders gewoon goedkoper......
                            mwa, sommige producten zijn inderdaad duur, maar de reden waarom ik het hier haalde is omdat dit met de fiets op de route lag van stage -> huis
                            hebben hier in de buurt ook een AH XL zitten, daar zullen ze wel meer varianten hebben en hier zal ik eens speuren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X