Weight gainer savonds?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weight gainer savonds?

He bn'ers, ik heb een vraagje over een weight gainer van body en fit shop.

Deze Weight Gainer: Lean Gain - WeightGain - Weight Gainers - Lean Gain - Body en Fitshop

Als ik klaar ben met werken rond 5 uur en half 6 thuis ben ga ik mezelf altijd vol proppen met voeding, en dan half 7 richting de sportschool.
    Dan ben ik zo rond 8 uur / half 9 weer thuis en dan zou ik eigenlyk moeten eten maar zou ik dan inplaats van die maaltijd deze weight gainer kunnen gebruiken?

Normaal gesproken deed ik het zo: ik at bijv. voordat ik ging sporten bij me ouders een bord andijvie en stuk vlees, dan wanneer ik terrug kwam van sporten had mijn moeder wat andijvie voor me bewaard en een stuk vlees en die warmde ik dan even op als ik weer thuis kwam en at ik dus nog een keer warm om 8 uur half 9, alleen mijn moeder heeft de laaste tijd niet zoveel zin meer om iedere keer een extra bord eten voor mij te maken/bewaren

Niemand?

Comment

Goede voeding is altijd beter dan een gainer. Maare, je kan toch ook zelf koken?

Comment

nee, dat is niet optimaal. in een weightgainer zitten whey eiwitten, en deze gaan je lichaam maar 2-3 uurtjes voorzien van aminozuren. En dan zit je de hele nacht zonder.

drie oplossingen:
        1. je neemt de leangainer (hoeveelheid die je neemt moet je dan even goed over nadenken). direct na je training als post workout shake. dus je maakt je shake direct na het trainen en drinkt hem op weg naar huis. Als je thuis bent eet je voor het slapen een bakl magere naturel kwark van 500g (eventueel een 25-50g walnoten erbij. ligt aan hoeveelheid kcal die je kan en wel eten).

2. je maakt je eigen gainer op basis van complexe koolhydraten en casseine eiwitten. wat dus geschikt is als maaltijdvervanger (zorg dat je wel genoeg groenten ergens anders op de dag eet).

je eigen gainer maken doe je met behulp van een blender. Je doet er 500ml melk in, 100g havermout, en 30-40g casseine poeder (in melk zitten ook eiwitten dus complete maaltijd heeft dan al snel 55-70g eiwitten). mixen en drinken. Cookies and cream is naar mijn mening het lekkerste voor deze shake.

3. je kookt zelf na de training.
        Last edited by dynobet; 20-10-2011, 09:11.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik denk dat je avonds na je training beter geen weight gainer zou kunnen drinken, want dat slaat dan weer in vet op.
          voor je training is nog wel goed, en na ook natuurlijk maar vlak voor dat je gaat slapen niet.
          ijn advies na je training( whey eiwit )

Comment

De eiwitten langzamer laten opnemen door middel van goede vetten, is dat geen optie Dynobet? Er zijn genoeg mensen die Amandelen, pinda's of anderen soorten pakken vlak voor het slapen.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              De eiwitten langzamer laten opnemen door middel van goede vetten, is dat geen optie Dynobet? Er zijn genoeg mensen die Amandelen, pinda's of anderen soorten pakken vlak voor het slapen.
              als je wist hoeveel vetten je dan moest nemen.....dan hoeft hij zich niet meer druk te maken om het vet worden van de gainer, maar eerder van het teveel aan vetten in voeding.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

De 500 gram kwark at ik zoizo al voor het slapen gaan, ging me meer om die maaltijd na de training rond 8 uur half 9 , dus al zou ik die wright gainer pakken om 8 uur en een handje cashewnoten en dan om 11 uur me kwark Moët dit ook kunnen?

Comment

Originally posted by Shameless View Post
                  De 500 gram kwark at ik zoizo al voor het slapen gaan, ging me meer om die maaltijd na de training rond 8 uur half 9 , dus al zou ik die wright gainer pakken om 8 uur en een handje cashewnoten en dan om 11 uur me kwark Moët dit ook kunnen?
                  ja, de noten bij de kwark. de gainer direct na je training (in de sportschool).

Comment

Oke ga ik dat doen , bedankt voor alle reacties mede bn'ers *_-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X