morgen wokken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• morgen wokken

hey allemaal,

jullie zullen dit mischien als onzin topic beschouwen maar had toch een vraagje.

morgen ga ik gezellig met mijn ouders en zusje wokken in een chinees wokrestaurant, heel gezond (vlees, kip, vis en groente) en lekker dus dat is het probleem niet. alleen zul je op zo'n avond al gauw aan 1500kcals komen en ik was niet eens van plan te gaan drinken ofzo.

ik ga morgen gewoon trainen maar wou na mijn post workout om half 1 bijna niets meer eten alleen wat eieren en groente. zodat ik niet veel te veel zal eten en dus veel vet aan ga zeten morgen. ik zit in de bulk. mijn behoefte is 3500kcals per dag en kom voor de wok aan 2000kcals. genoeg?

is dit verstandig? of zouden jullie gewoon al je maaltijden eten voordat je naar de wok gaat.
    en zal het erg nadelig zijn voor spieropbouw en herstel als ik het zo doe.
    Last edited by maar7en8; 21-10-2011, 19:19.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

tuurlijk als je in de bulk zit, nice toch lekker veel kcal

Comment

Je zou het uit-eten als cheatmeal kunnen beschouwen, is dat een optie? Dan voel je je meteen vrijer om ervan te genieten; familie is ook belangrijk lijkt me!
      Laissez Faire

Comment

de zoveelste wok topic alweer. Geniet gewoon van het voer man en train eventueel ervoor.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          hey allemaal,

jullie zullen dit mischien als onzin topic beschouwen maar had toch een vraagje.

morgen ga ik gezellig met mijn ouders en zusje wokken in een chinees wokrestaurant, heel gezond (vlees, kip, vis en groente) en lekker dus dat is het probleem niet. alleen zul je op zo'n avond al gauw aan 1500kcals komen en ik was niet eens van plan te gaan drinken ofzo.

ik ga morgen gewoon trainen maar wou na mijn post workout om half 1 bijna niets meer eten alleen wat eieren en groente. zodat ik niet te veel te veel zal eten morgen. ik zit in de bulk. mijn behoefte is 3500kcals per dag en kom voor de wok aan 2000kcals. genoeg?

is dit verstandig? of zouden jullie gewoon al je maaltijden eten voordat je naar de wok gaat.
          en zal het erg nadelig zijn voor spieropbouw en herstel als ik het zo doe.
          Ga gewoon laag in koolhydraten en dan daar lekker genieten Veel vis/vlees/kip eten en verder niet zo druk maken, voor een keertje kan het echt wel hoor en het zal echt niks kwaad doen voor je progressie, zolang je maar van de alcohol afblijft
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Een keer een hoop boven onderhoud eten is niet erg, vooral niet als je bulkt! Geniet gewoon van het lekkere eten en maak je geen zorgen.

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
              Je zou het uit-eten als cheatmeal kunnen beschouwen, is dat een optie? Dan voel je je meteen vrijer om ervan te genieten; familie is ook belangrijk lijkt me!
              ik ga zowieso genieten dat is het probleem niet.
              alleen is de vraag of ik me kcals iname daarvoor kan beperken of dat dat nadelig is voor herstel en groei na het trainen.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

nee gast, je zit toch in de bulk.
                dan is het toch geen cheat maaltijd. gewoon bunkere, alles naar binnnen werken wat past

Comment

Neen, heel fout wat je doet! Niet gaan!!!

Je zult al je gains verliezen
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    Neen, heel fout wat je doet! Niet gaan!!!

Je zult al je gains verliezen
                    jullie begrijpen het echt niet he!!?
                    tuurlijk ga ik en het wordt echt fucking nice,
                    ik vraag alleen wat jullie met de maaltijden voor het wokken zouden doen.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      jullie begrijpen het echt niet he!!?
                      tuurlijk ga ik en het wordt echt fucking nice,
                      ik vraag alleen wat jullie met de maaltijden voor het wokken zouden doen.
                      dan maak je er toch gewoon een junkdag van
                      Make it happen, shock everyone!

Comment

Gewoon eten op de tijden dat je normaal ook zou eten, maar als je echt wilt oppassen met de kcals, zou ik dan halve porties (of wat voor deel je maar wilt) van alles eten.
                        Laissez Faire

Comment

Gewoon normale schema aanhouden (mssn iets minder eten, dan kun je met het wokken je slag slaan )

m.a.w. geen aanpassingen nodig. it's your call.
                          Veel succes morgen

Comment

Wat een gemier, maar ja als je er zo als op je avatar uit wil blijven zien snap ik het wel.
                            Ssssmoking

Comment

Gewoon eten man, al kom je op 5000 kcal, dan eet je de volgende dag maar wat minder koolhydraten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X