Pindakaas fors duurder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pindakaas fors duurder

Voor de pindakaas liefhebbers:

Pindakaas word de komende tijd een fors stuk duurder(40%!)vanwege misoogst, dus inslaan nu het nog kan.....

Pindakaas duur door misoogsten

NEW YORK - De prijs voor een potje pindakaas gaat de komende maanden door het dak. De pindaoogst is dit jaar zo goed als mislukt.

Amerikaanse producenten hebben al aangekondigd deze maand de prijzen met veertig procent te verhogen.
    Marktleider Kraft verhoogt vanaf maandag de prijzen met dit percentage. Andere merken hebben al aangegeven de komende weken te volgen. Verwacht wordt dat ook de Nederlandse pindakaasproducenten niet achter zullen blijven.
    Na de Verenigde Staten heeft Nederland de grootste consumptie van pindakaas.
    Voor een ton pinda's wordt op agrarische beurzen in de Verenigde Staten inmiddels twaalfhonderd dollar betaald. Dat was vorig jaar rond deze tijd 450 euro.

bron: telegraaf
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

balen

Comment

hmmm goed om te weten. Inderdaad maar even een paar potjes vooruit inslaan
      Fear is the mind killer

Comment

Kijk dat is nuttige informatie! Helaas heb ik weinig opslagruimte dus zal ik gewoon de hogere prijs maar voor lief moeten nemen...Ach het blijft redelijk betaalbaar lijkt me.
        Laissez Faire

Comment

de potten van calve gaan bijna met een euro omhoog dus... erg jammer, zal toch maar wat minder pindakaas moeten eten dan

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
            Kijk dat is nuttige informatie! Helaas heb ik weinig opslagruimte dus zal ik gewoon de hogere prijs maar voor lief moeten nemen...Ach het blijft redelijk betaalbaar lijkt me.
            ik bewaar altijd 2 potten pindakaas onder mijn bed je weet maar nooit!
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Hier kunnen we kijken waar ze het goedkoopst te koop zijn:

Pindakaas: Alles over pindakaas, aanbiedingen, productprijzen en informatie
              Laissez Faire

Comment

Haha goede info dit, hamstereeeeeeen
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                  Haha goede info dit, hamstereeeeeeen
                  vandaag de dag heet dat Katching!!!!!!!!:P
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Gvd!!!
                    Mind is everything.

Comment

hmm

ik eet elke dag minstens 100 gram pinda's.....

Comment

Dan maar overschakelen op appelstroop of hagelslag.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

aardbeienjam

ik word een beest

Comment

Duurder of niet, ik zal het niet minder gaan eten ofzo.
                            Tenslotte bespaar ik ontzettend veel op snoep en cola, want dat koop ik nooit. :P
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X