Mn vriendin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    groeten
    Yo dyno,

Ja ze zegt zelf 10-15% en ja dat is erg laag. Maar ze is goed gespierd, heeft een prachtig lichaam en ziet er niet ongezond uit of iets dergelijks .

De allergie is alleen voor tarwe en niet voor alle gluten. Dit is geconstateerd door een arts.
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Beetje squattw en lunge. Geen gezeik met voeding net of ze daarop zit te wachten..

Comment

Hoe reageert ze op vetten en eiwitten? Heeft de dokter daar naar gekeken? Klinkt nog een beetje vaag.

10% lijkt me stug, want dat zou voor vrouwen echt ongezond zijn volgens mij.
        Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
          Yo dyno,

Ja ze zegt zelf 10-15% en ja dat is erg laag. Maar ze is goed gespierd, heeft een prachtig lichaam en ziet er niet ongezond uit of iets dergelijks .

De allergie is alleen voor tarwe en niet voor alle gluten. Dit is geconstateerd door een arts.
          ik vroeg niets over gluten of tarwe.

1 probleem: haar lichaam is slecht in het opnemen/verwerken van eiwitten, dus teveel eiwitten is denk ik een probleem.

waarop is dit gebaseerd? Door een arts of op haar eigen gevoel?
          ik wil dus weten waarop de dikgedrukte zin gebaseerd is.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
            dansers staan erom bekend dat ze slecht voor zichzelf zorgen dus op dat vlak kan ze niet echt tips krijgen.

Dat is dan drastisch veranderd de laatste jaren....
            Toen ik nog danste, had ik een strak train- en eetschema en daar werden we ook echt op gecontroleerd.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X