Hoe eet jij tijdens de nachtdienst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe eet jij tijdens de nachtdienst

Zoals de titel het al zegt, hoe eet jij tijdens de nachtdienst als je minimaal 20 uur op bent.
    Zit met een probleempje dat ik moet werken om 13.00 tot 20.00 uur als beveiliger en van 22.00 uur tot 07.00 uur stage moet lopen bij de politie.

Prop je dan 2 dagen in 1 dag? Ofwat?
    Make it happen, shock everyone!

Als je 20 uur lang wakker bent dan heb je een paar extra maaltijden nodig, voor een keer is het niet zo erg en maakt de hoeveelheid niet heel erg veel uit, doe je dat vaker dan zou ik de hoeveelheid aanpassen. bereken hoeveel je per dag gemiddeld per maaltijd zou hebben en neem die hoeveelheid per maaltijd die je extra nodig hebt. Als je de volgende dag extra slaapt dan heb je weer dat aantal maaltijden dus minder omdat je op die momenten slaapt.

Zorg er voor dat je vroeg al begint met energie opbouwen voor die 20uur lang werken.

succes maatje.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik werk twee tot drie nachten per week en bouw mijn dag dan uit met 2 maaltijden en een tussendoortje. Ik eindig alsnog met licht voer, kwark o.i.d. om half 6 voordat ik mijn nest in duik! Ik krijg soms immense honger 's nachts, you are warned!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X