aftrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aftrainen

Hallo,
    Binnenkort zal ik een fotoshoot hebben voor het blad "vrouw" van de telegraaf.
    Hier zou ik graag droger willen zijn. Ik train al jaren maar die laatste laag vet wil ik graag eraf hebben
    Ik train 4 maal krachttraining met 15 min cardio erna op zaterdag alleen krachttraining.
    Ik ben 163 cm en weeg nu 58,0
    ik krijg mijn voeding maar niet op de rit, heeft iemand adviezen?
    Zal even melden wat ik nu eet:
    7.30 pap,handje rozijnen,banaan
    9.30 eiwitshake en dan trainen
    na training 12.00 eiwitshake op de sport school
    2 boterhammen met kip filet of eiwitreep
    14.00 kiwi of ananas met 250 gram kwark
    17.30 rijst of macaroni met groente en vlees (samen met de kids)
    22.00 eiwitshake of kwark met wat noten voor het slapen.

Adviezen zijn welkom vooral dat de buikspieren uitkomen!

Alvast bedankt, groeten Ingrid

droogtrainen

ik heb een vraagje..? hoe train je je buikspieren nu dan....omdat je zegt dat je ze er meer uit wil laten komen...?

Comment

Ik train na 5 min warming up 1 grote spiergroep en 1 kleine daarna train ik buik op crunch machine en dan hanging leg raises. Als laatste schuine bank.
      Ze zitten er al wel de bovenste 4 zijn licht zichtbaar maar niet goed genoeg.
      Ik denk dat het met voeding gedaan moet worden

Comment

Dag Ingrid,

Om de buikspieren duidelijk te laten uitkomen bij dames moet het vetpercentage zeer laag zijn (beneden de 13%). Wat is je vetpercentage nu?
        Een laag vetpercentage bereik je inderdaad met voeding, je zult hiervoor moeten gaan cutten. In een cut eet je 300-500 calorieën onder je onderhoud. Weet je wat je onderhoud is? Zo niet, kun je dat met behulp van deze Excelsheet inschatten: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html Met behulp van deze sheet kun je ook je schema in elkaar gaan zetten.

Er is hier een uitgebreid topic gewijd aan de cut: http://forum.bodynet.nl/afslanken/25...et-ripped.html
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Mijn vetpercentage is 22 % nog hoog dus!
          Onderhoud weet ik niet, ik zal alles eens goed gaan lezen en de sheet invullen.
          Alvast bedankt

Comment

Is die 22% een electronische meting?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Is dat die shoot van een vrouw in ondergoed die er elke week instaat?
              Of een apart artikel over vrouwen die sporten?
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het vetpercentage is electronisch gemeten en ja het is de shoot in lingerie!!
                Ik had mezelf opgegeven om eens te proberen wat positiever met mijn lichaam om te gaan dan alleen maar "klagen" over alles wat nog beter moet.

Comment

Originally posted by IngridA View Post
                  Het vetpercentage is electronisch gemeten en ja het is de shoot in lingerie!!
                  Ik had mezelf opgegeven om eens te proberen wat positiever met mijn lichaam om te gaan dan alleen maar "klagen" over alles wat nog beter moet.
                  Dit is dus een mooie kans om te beginnen! Als je VP 22% is ben je al heel veel slanker dan de gemiddelde Nederlandse vrouw. (Ben ook stikjaloers ) Maak je niet te druk om die buikspieren: die worden bij vrouwen pas duidelijk zichtbaar op een punt dat je lichaam op de grens van haar essentiële vet zit. Ga je daar onder zitten dan stoppen sommige hormoonfuncties ook, zoals menstruatie en vruchtbaarheid.
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X