voedingsschema goed om vet te verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema goed om vet te verminderen

hallo vraagje heb mjn voedingsschema aangepast op advies van pro,s van dit forum. alleen weet ik nog niet of het goed genoeg is. of ik er nog iets aan toe moet voegen of juist er afhalen. ik zit naar mijn idee ver onder de behoefte
    mijn doel is om flinke spier massa aan te zetten. maar ook mijn vet percentage te verminderen. ik train 3x in de week en pak soms de zaterdag er ook nog bij ik post ook nog even een foto van de schade
    ik hoor graag van jullie
    Last edited by Beachboy; 24-06-2012, 13:03.

als je een schema hebt gemaakt onder je behoefte dan ben je dus nog niet klaar met het maken......
    als je behoefte een broodje ham en kaas is en je hebt de kaas er nog niet op dan zit je onder je behoefte omdat je broodje nog niet klaar is....schnappie?

Ik heb je schema nog niet bekeken, maar zorg ervoor dat je je behoefte goed hebt berekend en dat je OP je behoefte zit.
    Je wil spiermassa aanzetten maar vet verminderen, dan zou je ongeveer op onderhoudsbehoefte moeten zitten met je calorie intake.

Je zit dus bij alles wat je doet op je behoefte als je een schema gaat maken. Of het nou bulken of cutten is of onderhouden, je gaat altijd uit van je behoefte.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke ik snap hem
      ik zit nu goed met mijn onderhoud op 2 punten na
      verder zijn de eiwitten te hoog. hier zit wel 2x een shake bij van 50 gram
      ik weet niet of ik deze er bij op mag tellen. of dat dit een aanvulling is op voeding en de koolydraten zijn ook te hoog de vetten zijn goed volgens het schema het valt niet mee om koolydraten te verlagen. zonder dat de kcal naar beneden keldert:S hoop weer wat advies te kunnen winnen lees me elke avond suf. maar nog niet goed genoeg denk ik begin pas
      Last edited by Beachboy; 27-12-2011, 15:52.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X