schema ingevult en geschrokken!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schema ingevult en geschrokken!

Hallo.
    Ik ben sins kort hier lid, omdat ik hoop hier informatie vandaan te halen en kennis.
    Ik sport sins 2 maanden op voormij redelijk intensive manier.
    Ben van helemaal niks aan sporten in 1x 3x in de week fitnessen, reden hiervoor was dat ik me zelf te dik vond worden.
    Nu heb ik als werk ook redelijk intensief werk (automonteur).
    In deze 2 maanden heb ik verschillende dalen en stijgen in mijn gewicht gemerkt, eerst ben ik binnen 1 week 4 kilo afgevallen!!!
    daarna nog een 2 kilo en nu ben ik op dit moment weer 6 kilo aangekomen(spieren word gezegt)
    Nu merk ik dat mijn spieren niet kunnen herstellen en heb mijn fitness coach gevraagt wat ik hieraan kon doen.
    hij was eigenlijk vrij snel in zijn andwoord, stanazol voor de spieren en metadine voor het afvallen.
    Hier wil ik na het lezen op het internet niet aan beginnen.
    Na wat verder rond neuzen hier op het kwam ik er achter dat ik een voedings schema nodig moest hebben.
    deze heb ik gevonden in een excel bestand dank hiervoor!
    Deze heb ik vanavond eens in gevult en ben hier redelijk van geschrokken.

volgens het schema zou ik bij mijn lengte(174) en gewicht(86KG) 3820Kcal moeten hebben.
    echter na het invullen kom ik uit op 2134Kcal!!

viks te weinig dus.
    kan iemand mij helpen mijn schema aan te passen?

even het schema zoals hij er nu uit ziet:

10.00 uur 4x knakerbrod (bolletje) met 100G jongekaas(2x koffie, moet ik dit mee tellen?)
    12.00 uur 2x knakerbrod, 50 gram kaas 2x manderijn 100ml halfvolle melk
    15.00 uur 2x knakerbrod, 50 gram kaas (2 kopjes koffie)
    17.45 uur 300 gram aardappellen, 250gram vlees, 200g groente, 200ml vla

bij elkaar kwam dit dus op 2134Kcal

ik hoop dat iemand mij kan helpen, mvg Hondadax

waar je mee zou kunnen beginnen is de naam van je fitnesscoach en het fitnesscentrum openbaar zetten...(ehh mag niet, maar is mijn idee)..........wat een janlul is die fitnesscoach om iemand die 2 maanden bezig is maar even anabolica aan te praten. Die moet direct uit zijn functie getrapt worden, niet gezet maar getrapt.

Je hebt op dit moment aan eiwitte tot ongeveer 2,5 á 3gram per kilo lichaamsgewicht nodig, vetten 1 tot 1,5 gram per kilo bw en de rest van je voeding zou dan koolhydraten moeten zijn.

Je hebt totaal aan caloriën ongeveer 35 cal per kilo lichaamsgewicht nodig om mee te beginnen. Als je daarvan snel afvalt dan mag je aanvullen tot ongeveer 40cal per kilo bw. En dan per periode van 4 weken bekijken of het voldoende of te weinig is.

succes.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

En hoe weet je nou hoeveel calorien een gram eiwit is? dat kun je lezen in de stickies. Staat onder het kopje dagelijkse voeding. Als je die gelezen hebt komt je als het goed is een stuk verder. Daarna kunnen wij je helpen je schema af te maken.

succes

Comment

bedankt voor jullie reaktie en ben al aan het lezen geslagen.
        maar ik snap er nog even helemaal niks van, ook mischien omdat ik weer met de fitness coach heb gebabbelt.
        Ik zij tegen hem, ik wil en groter worden en mijn buikje moet weg.
        Hij zij dat dit onmogelijk samen kon, is dat zo? het lijkt mij dat door sporten trainen je vet verbrand????
        Ik ben ook begonnen met brinta te eten in de ochtend bij opstaan, normaal ontbijte ik nooit voor ik ging werken.
        ik at toen pas bij de eerste koffie pauze.

Hij zij dat brinta Dik makers waren?
        Ik dacht juist het tegenover gestelde???

al vast bedankt! Hondadax

Comment

Oplossing nr1 andere gym..........

Comment

sorry dat ik het zeg, maar wat een taalfouten maak jij.
            Gebruik je je gsm ofzo?

verder inderdaad een andere gym zoeken. Waar je nu zit zal je niets leren.

Comment

Brinta kan een dikmaker zijn als je er naast teveel eet en niet sport.

Maar Brinta mag je dus gewoon hebben. Eet daarna ook maar even 2 gekookte eieren. Je hebt ook eiwitten en vetten nodig namelijk.

Buikje weg en spiermassa aanzetten, ja natuurijk kan dat samen. Je verbrand inderdaad vet in je trainingen, mits de intensiteit en het tempo goed zijn. Optimale vetverbrandingkrijg je daarnaast door de juiste verhoudingen in EKV (eiwitten-koolhydraten-vetten = EKV)

Niet meer met die coach praten he.....die begrijpt er niets van.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

super bedankt voor het advies, ik heb het opgevolgd dit weekend en ik moet zeggen mijn spieren voelen heel anders aan en ik had vandaag tijdens het fitnessen weer de power terug!
                en sorry van de eventueele taalfouten kan er niks aan doen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X