Hallo.
Ik ben sins kort hier lid, omdat ik hoop hier informatie vandaan te halen en kennis.
Ik sport sins 2 maanden op voormij redelijk intensive manier.
Ben van helemaal niks aan sporten in 1x 3x in de week fitnessen, reden hiervoor was dat ik me zelf te dik vond worden.
Nu heb ik als werk ook redelijk intensief werk (automonteur).
In deze 2 maanden heb ik verschillende dalen en stijgen in mijn gewicht gemerkt, eerst ben ik binnen 1 week 4 kilo afgevallen!!!
daarna nog een 2 kilo en nu ben ik op dit moment weer 6 kilo aangekomen(spieren word gezegt)
Nu merk ik dat mijn spieren niet kunnen herstellen en heb mijn fitness coach gevraagt wat ik hieraan kon doen.
hij was eigenlijk vrij snel in zijn andwoord, stanazol voor de spieren en metadine voor het afvallen.
Hier wil ik na het lezen op het internet niet aan beginnen.
Na wat verder rond neuzen hier op het kwam ik er achter dat ik een voedings schema nodig moest hebben.
deze heb ik gevonden in een excel bestand dank hiervoor!
Deze heb ik vanavond eens in gevult en ben hier redelijk van geschrokken.
volgens het schema zou ik bij mijn lengte(174) en gewicht(86KG) 3820Kcal moeten hebben.
echter na het invullen kom ik uit op 2134Kcal!!
viks te weinig dus.
kan iemand mij helpen mijn schema aan te passen?
even het schema zoals hij er nu uit ziet:
10.00 uur 4x knakerbrod (bolletje) met 100G jongekaas(2x koffie, moet ik dit mee tellen?)
12.00 uur 2x knakerbrod, 50 gram kaas 2x manderijn 100ml halfvolle melk
15.00 uur 2x knakerbrod, 50 gram kaas (2 kopjes koffie)
17.45 uur 300 gram aardappellen, 250gram vlees, 200g groente, 200ml vla
bij elkaar kwam dit dus op 2134Kcal
ik hoop dat iemand mij kan helpen, mvg Hondadax
Ik ben sins kort hier lid, omdat ik hoop hier informatie vandaan te halen en kennis.
Ik sport sins 2 maanden op voormij redelijk intensive manier.
Ben van helemaal niks aan sporten in 1x 3x in de week fitnessen, reden hiervoor was dat ik me zelf te dik vond worden.
Nu heb ik als werk ook redelijk intensief werk (automonteur).
In deze 2 maanden heb ik verschillende dalen en stijgen in mijn gewicht gemerkt, eerst ben ik binnen 1 week 4 kilo afgevallen!!!
daarna nog een 2 kilo en nu ben ik op dit moment weer 6 kilo aangekomen(spieren word gezegt)
Nu merk ik dat mijn spieren niet kunnen herstellen en heb mijn fitness coach gevraagt wat ik hieraan kon doen.
hij was eigenlijk vrij snel in zijn andwoord, stanazol voor de spieren en metadine voor het afvallen.
Hier wil ik na het lezen op het internet niet aan beginnen.
Na wat verder rond neuzen hier op het kwam ik er achter dat ik een voedings schema nodig moest hebben.
deze heb ik gevonden in een excel bestand dank hiervoor!
Deze heb ik vanavond eens in gevult en ben hier redelijk van geschrokken.
volgens het schema zou ik bij mijn lengte(174) en gewicht(86KG) 3820Kcal moeten hebben.
echter na het invullen kom ik uit op 2134Kcal!!
viks te weinig dus.
kan iemand mij helpen mijn schema aan te passen?
even het schema zoals hij er nu uit ziet:
10.00 uur 4x knakerbrod (bolletje) met 100G jongekaas(2x koffie, moet ik dit mee tellen?)
12.00 uur 2x knakerbrod, 50 gram kaas 2x manderijn 100ml halfvolle melk
15.00 uur 2x knakerbrod, 50 gram kaas (2 kopjes koffie)
17.45 uur 300 gram aardappellen, 250gram vlees, 200g groente, 200ml vla
bij elkaar kwam dit dus op 2134Kcal
ik hoop dat iemand mij kan helpen, mvg Hondadax
Comment