Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hoi allemaal

Ben eindelijk begonnen met het in orde zetten van mijn voedingsschema!
    Ik zou wat aanvullingen/bedenkingen kunnen gebruiken! (serieus, spaar uw kritiek niet )
    Ik ben 20 jaar en 72 kg (rond de 18%BF)
    Kath-Mcardle: 2564 Kcal op onderhoudsniveau --> ik wil bulken dus ongeveer 3000 Kcal. (178E/384Khyd/84V)

Ik zou wat hulp kunnen gebruiken om de maaltijden meer te verspreiden zodat ik rond 21u nog eten heb. Ik zie ook dat ik teveel aan eiwitten heb, maar zie niet wat ik weg kan laten. De grote maaltijd ligt altijd vast, kan ik niets aan veranderen, ik kan wel bijvoorbeeld er minder van eten. (restaurant van school)
    Attached Files

Ik zit nog niet lang op dit forum en ben me pas sinds kort gaan verdiepen in mijn voeding, sinds 2 weken ongeveer hetzelfde schema als jij aan het eten alleen ik ben aan het cutten dus van alles minder.

Misschien `s middags kippenwit vervangen door vis

Ik weet niet hoelaat je traint maar:
    5-30 minuten voor je gaat trainen +- 80 koolhydraten eten mits je meer dan 2 uur je avondeten hebt kunnen verwerken. Na het trainen ook weer koolhydraten eten! bodybuilding eten - fitness koolhydraten - bodybuilding voeding - bodybuilding voeding

Comment

Dankje voor je reactie!
      's Middags vervang ik mijn kip ook vaak door vis (2/3 keer per week).

Ik train meestal tussen 9 en 10 uur 's morgens dus mijn koolhydraten ervoor haal ik uit mijn ontbijt en de koolhydraten voor erna zitten in de PWO shake.

Zit me vooral zorgen te maken over de spreiding van de voeding aangezien ik nog 1 maaltijd moet hebben maar al over mijn behoefte aan het werken ben. (moet dus ergens zien te snoeien)

Comment

Iemand anders nog wat aanvullingen? kan alle hulp gebruiken!

Comment

Ik ben nu net 2 weken bezig met het toepassen van dit voedingsschema maar ik ben juist 2kg afgevallen. Is het nog wat vroeg om dit te evalueren en moet ik nog een paar weken wachten voor ik vaststellingen doe?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X