Cutten, effect, hoe zit het inelkaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooie aanvullende post Robbie, is duidelijk lijkt me, thanks.

Dus kortom in je planning en dieet altijd rekening houden met, prestatie capaciteiten en intensiteit van je training en je herstel en groei.
    Dus in periodisering vanaf bouw of krachtfase niet in 1 keer het dieet compleet omgooien naar no carbs of te weinig voeding nemen, maar met stapjes bijv je carbs verlagen, waarbij je je kracht, prestatie, herstel en groei behoudt en tot gewenst resultaat komt.

Dus je houdt de lijn vast die bodybuilding heet, maar past enigzins de voeding aan om vetopslag tegen te gaan of te stoppen zonder de groei en herstel van droge spiermassa te stoppen.

Heb ik het zo goed geformuleerd Rob?
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja geleidelijk verlagen, vooral met carbs zie ik te vaak dat ze dat maar te drastisch verlagen, carbs zijn je beste vriend als je genoeg energie wilt houden met trainen.
      Je training blijft ook hetzelfde, het dieet doet het werk, daarmee word je droog, je training om massa te behouden of op te bouwen.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Als je echter al veel ervaring hebt, dan weet je welke hoeveelheid jij minimaal nodig hebt qua kcal en koolhydraten om massa en kracht te kunnen behouden. En dan is het niet perse nodig om heel langzaam te verlagen qua kcal en/of koolhydraten.

Maar ben het deels wel met je eens
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X