Ik heb het bekende probleem, ik kom maar niet aan.
Owja en ik heb de zomersticky gelezen, dus kom daar niet mee af.
Even het probleem schetsen:
stats
1.83m
81-82kg
bf%: ? (ik denk tegen de 10%)
onderhoud 3000 kcal
intake nu 5000 kcal
respectievelijk ekv: 275/572/180
Ik zou in theorie (als je stelt dat er 5kcal nodig is om 1g in lichaamsgewicht te stijgen) 400 gram per dag moeten bijkomen, wel dat gebeurt niet..
Ik zit ondertussen al ongeveer 4 maanden tegen de 5000 kcal en in die tijd is lichaamsgewicht met 1 kg gestegen al dan niet vet/vocht/spier (ik heb eerder indruk dat bf% wat gedaalt is, maar kan ik niet met zekerheid zeggen).
Ik denk dat ik altijd goed herstel, alhoewel dat je dat nooit 100% zeker kan zijn ofc.
Aangezien ik zo weinig stijg in bf%, vraag ik me af of ik wel de volle 100% uit mijn kunnen haal. Hebben mijn spieren wel genoeg energie om zich ook goed op te bouwen. Ik wil het maximale uit men lichaam halen wat erin zit (kwa progressie mogelijkheid).
Een oplossing is meer eten natuurlijk, the more you do, the more you get.
Op termijn wil ik tegen de 6000kcal gaan zitten, maar ik ben nu al paar keer per dag serieus misselijk, dus wordt langzaamaan opbouwen.
Dus, iemand een theorie/tip/oorzaak hier van,
laat maar komen, ik ben benieuwd.
Streepje muziek om het hier wat op te fleuren.
Great Epic Music II - Hell is here and it's HOT! - YouTube
Owja en ik heb de zomersticky gelezen, dus kom daar niet mee af.
Even het probleem schetsen:
stats
1.83m
81-82kg
bf%: ? (ik denk tegen de 10%)
onderhoud 3000 kcal
intake nu 5000 kcal
respectievelijk ekv: 275/572/180
Ik zou in theorie (als je stelt dat er 5kcal nodig is om 1g in lichaamsgewicht te stijgen) 400 gram per dag moeten bijkomen, wel dat gebeurt niet..
Ik zit ondertussen al ongeveer 4 maanden tegen de 5000 kcal en in die tijd is lichaamsgewicht met 1 kg gestegen al dan niet vet/vocht/spier (ik heb eerder indruk dat bf% wat gedaalt is, maar kan ik niet met zekerheid zeggen).
Ik denk dat ik altijd goed herstel, alhoewel dat je dat nooit 100% zeker kan zijn ofc.
Aangezien ik zo weinig stijg in bf%, vraag ik me af of ik wel de volle 100% uit mijn kunnen haal. Hebben mijn spieren wel genoeg energie om zich ook goed op te bouwen. Ik wil het maximale uit men lichaam halen wat erin zit (kwa progressie mogelijkheid).
Een oplossing is meer eten natuurlijk, the more you do, the more you get.
Op termijn wil ik tegen de 6000kcal gaan zitten, maar ik ben nu al paar keer per dag serieus misselijk, dus wordt langzaamaan opbouwen.
Dus, iemand een theorie/tip/oorzaak hier van,
laat maar komen, ik ben benieuwd.
Streepje muziek om het hier wat op te fleuren.
Great Epic Music II - Hell is here and it's HOT! - YouTube
Comment