voedingschema voor meer massa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingschema voor meer massa

Heeeey allemaal.

Ik ben een jongen van 22 jaar. rond de 80 kilo en 193 cm.
    Vroeger ben ik altijd best mollig geweest wat ik nu gelukkig niet meer ben. wel ben ik nog steeds niet strak. vandaar dat ik nu zo aan trainen ben. ik ben alleen erg bang dat ik van bulken weer ga aankomen maar ben nu al ruim een half jaar erg goed bezig maar me armen gaan echt super traag.

Ik heb me erg ingelezen en met een sportinstructeur gepraat over hoe en wat.
    ik train 3x in de week. maandag benen en schouders. woensdag borst en triceps. vrijdag biceps en rug. (elke 8 weken verander ik me schema.

mijn voeding schema bestaat hieruit:

als ik wakker word 100g brinta met melk en gebroken lijnzaad. een half uur erna water met een schep isolaat perfection. en een multivitamine.

tussendoor fruit met een beker melk.

in de middag eet ik een paar volkoren broodjes met kipfilet of filet american (soms met kaas) en 2 bekers melk. + 250 g. magere kwark.

tussendoor fruit + 250g magere kwark.+ een handje ongezouten amandelnoten

Voor het eten neem ik nog een shake isolaat perfection en als avondeten meestal pasta of gewokte groenten met kip.

rond 12 uur ga ik slapen dan neem ik nog eens 250 g. magere kwark.

als ik ga trainen dan neem ik een half uur van te voren van de bodyfit het product hard. en na de training neem ik een schep isolaat perfection + 50g, brinta

ik hoop dat dit duidelijk is en als ik iets niet goed dan hoor ik het graag.

Als je vet wilt verliezen moeten je totalen kloppen, die zijn zo niet te beoordelen.
    Vul het excellschema even in, dan wordt dat vanzelf duidelijk.

Comment

?

verder niemand?

Comment

Vul anders even een excelsheet in. alleen dan zijn de totalen van de macronutienten goed te beoordelen.

Comment

Voedingschema gaat nergens over, verdiep je in voeding..
          "Eat like a freak"

184cm 101 KG -

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X