Beste Bodynet leden,
Ik lees al een tijdje mee maar wou nu mijn voedingsschema wel eens posten voor wat feedback.
Stats:
1,78 Cm
71 Kg
11% Vet (elektronisch gemeten)
Mijn doel is massa opbouwen. (vetvrij het liefst)
Mijn dagelijkse behoefte is ongeveer 2400 Kcal en om aan te komen rond de 2700 Kcal.
Maaltijd 1 07.00 (Verschilt wel eens)
40gr Brinta + 250 ml melk
Roerei met 3 eiwitten, 1 heel ei, halve paprika, ui op 2 sneden bruin brood.
Protein 85 Shake (van M Double You) met ongeveer 250 ml melk
Maaltijd 2 09.00 / 10.00
4 sneden bruin brood, 2 met 2 plakjes kipfilet en 2 met pindakaas.
Maaltijd 3 Verdeeld over de schooldag, probeer elke 2 à 3 uur te eten.
4 sneden bruin brood, 4 met 2 plakjes kalkoenfilet of casselerrib.
Maaltijd 4 Verdeeld over de schooldag, probeer elke 2 à 3 uur te eten.
Zelfde als maaltijd 2 of 3.
Maaltijd 5 Rond 18.00
5 tot 8 gekookte aardappelen
Groenten
Vlees (kip, bief, rund, gehakt)
Of rijst met kip etc.
Maaltijd 6 22.00 voor het slapen gaan
500 gr magere kwark
50 tot 100 gr ongezouten noten
Ik train nu 2 keer per week, ik kan niet vaker wegens tijd gebrek. Één keer 's avonds en een keer 's ochtends. Na het trainen probeer ik snelle suikers binnen te krijgen doormiddel van Dextrose tabletten, dit zou ik graag willen vervangen voor een goed supplement. En tussen door drink ik ook veel water.
Dit schema is niet elke dag het zelfde, op de trainingsdagen gaat er nog wel eens een banaan in en een extra shake. En ook verwissel ik de roerei 's ochtends wel eens met een salade met tonijn, komkommer, tomaat etc.
Ik heb er ook dagen tussen zitten dat ik niet groei (geen spierpijn meer en volledig herstelt), dit komt omdat ik maar 2 dagen per week kan trainen. Dus dan eet ik wat minder.
Ik zou graag wat extra toe willen voegen (vooral op school, heb soms wel eens rijst met kip mee). Alleen ik zou niet weten wat, liever niet nog meer brood.. :mummie:
Ook heb ik wel behoefte aan een supplement erbij, misschien een combi van Body en Fitshop of zo iets. Kunnen jullie mij iets adviseren?
Ik zou graag wat feedback ontvangen,
Groetjes.
Ik lees al een tijdje mee maar wou nu mijn voedingsschema wel eens posten voor wat feedback.
Stats:
1,78 Cm
71 Kg
11% Vet (elektronisch gemeten)
Mijn doel is massa opbouwen. (vetvrij het liefst)
Mijn dagelijkse behoefte is ongeveer 2400 Kcal en om aan te komen rond de 2700 Kcal.
Maaltijd 1 07.00 (Verschilt wel eens)
40gr Brinta + 250 ml melk
Roerei met 3 eiwitten, 1 heel ei, halve paprika, ui op 2 sneden bruin brood.
Protein 85 Shake (van M Double You) met ongeveer 250 ml melk
Maaltijd 2 09.00 / 10.00
4 sneden bruin brood, 2 met 2 plakjes kipfilet en 2 met pindakaas.
Maaltijd 3 Verdeeld over de schooldag, probeer elke 2 à 3 uur te eten.
4 sneden bruin brood, 4 met 2 plakjes kalkoenfilet of casselerrib.
Maaltijd 4 Verdeeld over de schooldag, probeer elke 2 à 3 uur te eten.
Zelfde als maaltijd 2 of 3.
Maaltijd 5 Rond 18.00
5 tot 8 gekookte aardappelen
Groenten
Vlees (kip, bief, rund, gehakt)
Of rijst met kip etc.
Maaltijd 6 22.00 voor het slapen gaan
500 gr magere kwark
50 tot 100 gr ongezouten noten
Ik train nu 2 keer per week, ik kan niet vaker wegens tijd gebrek. Één keer 's avonds en een keer 's ochtends. Na het trainen probeer ik snelle suikers binnen te krijgen doormiddel van Dextrose tabletten, dit zou ik graag willen vervangen voor een goed supplement. En tussen door drink ik ook veel water.
Dit schema is niet elke dag het zelfde, op de trainingsdagen gaat er nog wel eens een banaan in en een extra shake. En ook verwissel ik de roerei 's ochtends wel eens met een salade met tonijn, komkommer, tomaat etc.
Ik heb er ook dagen tussen zitten dat ik niet groei (geen spierpijn meer en volledig herstelt), dit komt omdat ik maar 2 dagen per week kan trainen. Dus dan eet ik wat minder.
Ik zou graag wat extra toe willen voegen (vooral op school, heb soms wel eens rijst met kip mee). Alleen ik zou niet weten wat, liever niet nog meer brood.. :mummie:
Ook heb ik wel behoefte aan een supplement erbij, misschien een combi van Body en Fitshop of zo iets. Kunnen jullie mij iets adviseren?
Ik zou graag wat feedback ontvangen,
Groetjes.
Comment