bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulk schema

Ik heb een nieuw bulkschema gemaakt na vele tips.

hierbij een link naar dbb waar hij is te downloaden.
    dit forum accepteert het excel bestand niet.

Richard21 bulkschema - DutchBodybuilding.com forum

wat vinden jullie ervan? (bijgewerkte versie laatste post)

gr.
    If you do what you always did, you will get what you always got !

niemand?

Comment

je schema staat niet op bodynet maar op DBB. ik heb geen account op DBB, dus kan niet je bestand openen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        je schema staat niet op bodynet maar op DBB. ik heb geen account op DBB, dus kan niet je bestand openen.

kan ik het op een andere manier tog hier posten?

gewoon uploaden wil namelijk niet op BN.

Comment

even globaal bekeken:

Meer vetten nemen in de vorm van vette vis (omega 3), noten, eventueel gehakt, olijfolie.
          Appelstroop eruit.
          Meer KCAL eten
          Meer dierlijke eiwitten eten
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
            even globaal bekeken:

Meer vetten nemen in de vorm van vette vis (omega 3), noten, eventueel gehakt, olijfolie.
            Appelstroop eruit.
            Meer KCAL eten
            Meer dierlijke eiwitten eten

Kojak... van jou had ik niet verwacht dat je zou reageren (in positieve zin).
            Maargoed ik ben er blij mee

paar dingen :

-vetten weet ik dat aan de lage kant is maar heb het avond-eten niet mee gerekend he.. dus flinke schep jus en vlees-vetten etc zou je nog erbij moeten rekenen.

-Appelstroop heb ik ivm de carbs. Ik had nog extra carbs nodig en aangezien appelstroop redelijk wat bevat, heb ik hier voor gekozen..?

-waarom meer kcal? met avond eten kom ik uit op tussen de 3500 en 4000 kcal.. lijkt me genoeg voor de bulk met mijn stats toch?

- meer dierlijke eiwitten eten... ik zit op 200 gr. eiwitten. ongeveer 2,5 gram per kilo lichaamsgewicht per dag. Dit word altijd aangeraden toch?

gr richard.

Comment

Iemand die netjes om advies vraagt help ik graag.

Oke dat had ik niet gezien die 500/1000 kcal wat er nog bijkomt.

Vind dat appelstroop gewoonweg niet in een voedingsschema hoort. Daarbij heb jij die suikerpiek niet nodig op dat moment.

En met dierlijke eiwitten bedoel ik vlees, kip, vis, eieren, zuivel etc. Deze zijn veel beter geschikt voor spiermassa dan plantaardige eiwitten zoals die van het brood, pindakaas etc.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                Iemand die netjes om advies vraagt help ik graag.

Oke dat had ik niet gezien die 500/1000 kcal wat er nog bijkomt.

Vind dat appelstroop gewoonweg niet in een voedingsschema hoort. Daarbij heb jij die suikerpiek niet nodig op dat moment.

En met dierlijke eiwitten bedoel ik vlees, kip, vis, eieren, zuivel etc. Deze zijn veel beter geschikt voor spiermassa dan plantaardige eiwitten zoals die van het brood, pindakaas etc.
                ik heb inderdaad voor ongeveer 500/1000 kcal voor het avond eten gerekend.
                Dit omdat dit bij mij zo ongeveer elke avond varieerd en ik er toch een schema omheen moet bouwen

Appelstroop zat ik zelf ook over te twijfelen maar deed het echt simpelweg om kcal.s te vullen met carbs, en omdat het makkelijk weg smeert op brood voor op het werk... mischien alternatieven?

Oke dierlijke eiwitten kan ik me in vinden... zal er naar kijken!!

Comment

verder geen tips?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X