Maaltijdvervangers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sportguy View Post
    ik werk ook in de horeca en zit met hetzelfde probleem als jou. wat ik doe is idd ook brinta met whey in een shaker en meenemen,
    wat rauwkost (tomaat, paprika, bleekselderij, peterselie) erdoor heen blenden met een eetlepel pindakaas en je hebt een supermaaltijd
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      wat rauwkost (tomaat, paprika, bleekselderij, peterselie) erdoor heen blenden met een eetlepel pindakaas en je hebt een supermaaltijd
      rauwkost, pindakaas en whey en brinta

ga je toch over je nek van jonge

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        rauwkost, pindakaas en whey en brinta

ga je toch over je nek van jonge
        probeer het eens zou ik zeggen
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik heb vanmorgen dit geprobeerd

300ml melk
          75gr havermout
          1 Scoop whey (ongeveer 30 gram)

Dat is toch een behoorlijk maaltijdje en was goed weg te drinken (koud) ff goed shaken en had het binnen minuutje op, moet te doen zijn toch ?? is ook nog is goedkoop
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

oke klinkt goed. Ik denk dat ik het dan ook met melk zal nemen.
            Ik heb in mijn ontbijt ook havermout zitten die ik met whey en melk in een shake doe. Is de havermoutmeel van body en fitshop gewoon even goed als havermout van quaker bijvoorbeeld. Want havermout van quaker is moeilijk weg te drinken en havermoutmeel gaat veel makkelijker

Comment

Je moet gewoon havermout kopen in de winkel, ik haal 500gr havermout bij de c1000 en is 40cent en is prima te eten
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Gewoon ziek veel vreten voor je werk, dan in je pauze weer van alles naar binnen stouwen en idem voor na je werk, maakt echt niet zoveel uit of je vaker eet.

Comment

ja maar is dat havermoutmeel gewoon evengoed als havermout van quaker. Geld maakt me niet heel veel uit want havermoutmeel is ook niet zo duur. Maar ik drink het liever weg dan dat ik het eet.

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
                    hey alvast een tip van mij,, ik werk of loop ook stage en wat ik deed is Whey met Brinta in een shaker doen, en later wanneer je het op gaat drinken pas water inschenken, want dan kan je gelijk opdrinken zonder dat het vies wordt,,

Yep, doe ik ook weleens als ik echt geen tijd heb.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X