Bulkschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulkschema

Hallo,

Ik ben nu aan het bulken, en heb dit schema er bij.

Fitness 3x in de week en fiets elke dag 30 km.
    Doel is massa.

Is dit schema een beetje goed voor mij? Wat kan eventueel veranderd worden?

Bijvoorbaad dank
    Last edited by GeneralIx; 22-01-2012, 20:58.
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Halvarine schrappen, sochtends kwark schrappen en verplaatsen naar 23:00u

Sochtends en na training whey toevoegen.

Ook vind ik dat je weinig variatie hebt en veel brood eet, 9 sneden per dag, klopt dat?

3500kcal voor 70kg bw is wel veel, heb je dit langzaam opgebouwd of ineens besloten dat je wil gaan bulken?
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
      Halvarine schrappen, sochtends kwark schrappen en verplaatsen naar 23:00u

Sochtends en na training whey toevoegen.

Ook vind ik dat je weinig variatie hebt en veel brood eet, 9 sneden per dag, klopt dat?

3500kcal voor 70kg bw is wel veel, heb je dit langzaam opgebouwd of ineens besloten dat je wil gaan bulken?
      Boter schrappen? In boter zitten toch goeie vetten?
      Kwark smorgen schrappen? Je moet toch uit je katabole toestand komen, omdat je net wakker word?

Wat zou ik ipv brood kunnen nemen? Ga nog naar school.. Ja 9 sneden.

Shakes mag niet van mijn ouders..

Ik at eerst ong 2900 kcal in de bulk, ik kwam steeds maar niet aan. Ik kom nu volgensmij wel aan..

Comment

bakje rijst met kip ofso?
        Boter zou ik er gewoon op laten als het in je macro's past

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
          bakje rijst met kip ofso?
          Boter zou ik er gewoon op laten als het in je macro's past
          Oke, ja ik zou eens kijken. Ouders zeiken dat ik er teveel mee bezig ben, zullen ze vast niet leuk vinden als ik met rijst begin:S.. Maarja, we zien wel

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
            Oke, ja ik zou eens kijken. Ouders zeiken dat ik er teveel mee bezig ben, zullen ze vast niet leuk vinden als ik met rijst begin:S.. Maarja, we zien wel
            Bij mij vonden ze dat ook niet goed, maar ik heb het gewoon keertje zelf gehaald en sindsdien haalt mijn pa het gewoon voor me en betaal ik het zelf, maar weet niet hoe je ouders zijn, mijn ouders zijn redelijk makkelijk, na paar keer fftjes doorzeuren geven ze wel toe, mits ze standvastig zijn :P
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
              Bij mij vonden ze dat ook niet goed, maar ik heb het gewoon keertje zelf gehaald en sindsdien haalt mijn pa het gewoon voor me en betaal ik het zelf, maar weet niet hoe je ouders zijn, mijn ouders zijn redelijk makkelijk, na paar keer fftjes doorzeuren geven ze wel toe, mits ze standvastig zijn :P
              Ow beter, mijn broer heeft ook gebruikt, whey en creatine, maar hij lette helemaal niet op zijn voeding, daarom hielp het bij hem niks. Hierdoor zeggen mijn ouders van jaa bij hem hielp het ook niet, en men broer zegt zelf ook dat ik het niet moet gebruiken blabla..

Comment

Maar heeft iemand verder nog aanmerkingen op mijn schema?

Comment

Bumpje

Comment

Echt niemand??

Comment

Jij had toch ook al een post met een cutschema ofniet, of zit ik helemaal verkeerd

BTW als je in C9 3500 kal. invult zie je dat je zwaar te laag zit voor je kh, en aangezien je aan het bulken ben heb je dat best nodig, en die banaan in de ochtend is dat nodig ??
                      aangezien je al op de 105 KH zit die ochtend
                      1 vraag waarom zit je op 3500 kal. heb je dat ineens besloten of ben je telkens 200 gram omhoog gegaan ??
                      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                        Jij had toch ook al een post met een cutschema ofniet, of zit ik helemaal verkeerd

BTW als je in C9 3500 kal. invult zie je dat je zwaar te laag zit voor je kh, en aangezien je aan het bulken ben heb je dat best nodig, en die banaan in de ochtend is dat nodig ??
                        aangezien je al op de 105 KH zit die ochtend
                        1 vraag waarom zit je op 3500 kal. heb je dat ineens besloten of ben je telkens 200 gram omhoog gegaan ??
                        Nee, had wel een voedingsschema, maar dat was algemeen. Kben nu aan het bulken.

Ja klopt, maar als ik 3500 invul zit ik ook bijna 1000 boven mijn behoefte, dus ik denk dat ik eiwitten en vetten wat verminder dat ik ong 600/700 boven behoefte zit. Deed eerst 400 boven behoefte, maar toen kwam ik niet aan. Nu kom ik wel beter aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X