Voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voeding

Hallo

Ik wil vanaf volgende week maandag weer volop beginnen met trainen, nu heb ik me de laatste tijd veel ingelezen, op dit forum en op andere sites, en ben ik tot een voedingschema gekomen.
    Mijn doel is gewoon massa gainen en VP% eventueel laten zakken, dus rond mijn onderhoudsniveau zitten qua kal.

Mijn stats zover
    19 Jaar
    90 Kg
    15-17%VP (kan meer zijn)

Ik zou graag wat op en aanmerkingen willen hebben op mijn voedingschema, wat beter kan, en/of weg kan
    Als alles goed staat in mijn schema kan ik gelijk maandag er al volop tegenaan
    PS: weet niet of dit relevant is maar ik doe een full-body training 3-daags

Greetzz
    Attached Files
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Originally posted by WanabieBodybuilder
    Goed schema hoor. Misschien dat de gevorderde schema lezer je nog wat aanpassingen kan geven, maar dit is zeker een goed begin. Zeer goed

Wat zijn je doelen?
    Thx

Mijn doel is massa gainen en VP% dalen dus rond mijn onderhoud zitten qua kal.
    en ik wil eind 2012, 95-100kg wegen met VP% van maximaal 11%
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      Thx

Mijn doel is massa gainen en VP% dalen dus rond mijn onderhoud zitten qua kal.
      en ik wil eind 2012, 95-100kg wegen met VP% van maximaal 11%
      Succes! 14 kg VVM is in mijn insziens niet realistisch als doel, maar het is een doel en daar moet je altijd naar streven.

Vanwaar dat je 4 scoops BCAA neemt na de training? Zit daar een gedachte bepaalde gedachte achter? Verder als je bij je voedingsschema je bf invult kom je op een onderhoud uit van +/- 2800. Dit zou betekenen dat je nu boven je onderhoud eet. Aangezien je wilt cutten zou ik hier opnieuw naar kijken.

Comment

Nee klopt het is niet realistisch maar hopen kan altijd toch als ik me gewoon vol geef, eigenlijk bekijk ik het zo elke gain is al een overwinning , 2 scoops is 1 serving en op de verpakking stond 1 serving voor training en 1 na, dus vandaar ,

en ik gebruik de Harris-Benedict methode omdat ik mijn VP niet 100% zeker weet ik ga dit weekend of eigenlijk morgen al, mijn VP% opmeten en dan schaaf ik hem uiteindelijk nog een beetje bij

en bedankt zal het nog bekijken

Comment

weinig eiwitten s.morgens bij ontbijt!
          If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Bedankt ik was vergeten mijn whey erbij te zetten, neem normaal altijd 1 schep whey erbij

Comment

Bedankt ik was vergeten mijn whey erbij te zetten, neem normaal altijd 1 schep whey erbij
              If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Ik ga er dan vanuit dat dit schema goed is, en ik maandag er vol tegen aan kan gaan, morgen op lege maag even mezelf nog nawegen en VP% opmeten, en dan even alles finetunen.

(BTW weet iemand wanneer beste is om je VP% op te meten, beste is op lege maag toch)

Comment

Ik ga er dan vanuit dat dit schema goed is, en ik maandag er vol tegen aan kan gaan, morgen op lege maag even mezelf nog nawegen en VP% opmeten, en dan even alles finetunen.

(BTW weet iemand wanneer beste is om je VP% op te meten, beste is op lege maag toch)
                  12 uur na je laatste maaltijd en net nadat je naar de wc bent geweest geeft een betrouwbare schatting.

Comment

dus beste gewoon na slapen dus als je wakker word

Comment

Je berekent je vetpercentage met de nek-buik methode?

Dat is inderdaad het beste. Zorg voor ongeveer 12 uur, dan is veel voedsel verteert en is je buik het minst uigezet. Je buik zet immers uit wanneer je gegeten, dus dit heeft invloed als je na je ontbijt je vetpercentage gaat meten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X