hulp voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp voedingsschema

Hallo mede BB’rs

mijn naam is graham en train nu ong 2 jaar ben 1.90 cm lang en weeg nu ong 114 kg.
    Toen ik begon met trainen woog ik 116kg en ong 6 maanden later woog ik 92 daar was ik natuurlijk erg blij mee, maar ik lette toen natuurlijk helemaal niet op mijn voeding waardoor ik weinig spiermassa bouwde. Nu weet ik daar natuurlijk wel weer wat meer van maar nog lang niet genoeg. 1 jaar geleden liep ik een schouder blessure op (peesontsteking) waardoor ik een tijdje niet heb kunnen trainen toevallig kreeg ik op dat moment ook met me meissie dus ik begon lekker te snoepen natuurlijk waardoor ik na 2 – 3 maanden weer aan de 100 kilo zat. Daarna ben ik weer gaan trainen maar ook niet goed eten.
    Begin November had ik een neusoperatie (geluksvogel) en met de December maand er achteraan ben ik dus weer flink aangekomen tot de 114 kg en nu ben ik weer bijna terug bij het begin alleen wel met wat meer spier dus ben ik niet zo bol meer als toen.

Zo dat was mijn verhaal. Mijn vraag nu aan iedereen hier is een beetje hulp met mijn voedingschema ik heb nu opgeschreven wat en hoelaat ik nu eet. Mijn doel is een beetje van beide dus niet special cutten maar ook weer niet bulken (dat zeker nog even niet) Ik zou graag willen weten wat hier bij kan of af kan natuurlijk of ik op de goede tijden eet en wat er bijv. Voor supplementen nog bij kunnen.

En wat ik me ook afvraag is, ik rook wel een pakje siggaretten per dag (weet dat dat slecht is wil daar nog mee gaan stoppen btw) maar rook ook altijd een blowtje savonds als ik nog even tv ga kijken ofsow.
    Heeft een blowtje echt een erg negatief effect op bodybuilding of maakt dat niet zo veel uit.

07.00 Shake Whey + brinta 40 gram en 2 volle thee lepels dextrose (druivensuiker)
    (alles in de whey shake)
    09.15 2 boterhammen met 100 gram rosbief of fricandeau

12.00 bord rijst met kip

14.30 2 boterhammen met 100 gram rosbief, kaas of fricandeau

16.30 whey shake + pre workout en bcaa
    Vaak ook nog even een banaan erbij

17.00 trainen

19.00 2 volle theelepels dextrose (druivensuiker) en bcaa &
    avond eten (bijna altijd kip met rijst)

22.00 whey shake
    slapen

Alvast bedankt
    Groeten Graham

dat dikgedrukt leest best irritan (of ligt dat aan mij) , btw vul even dit exel sheet in http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html kunnen we je beter helpen, krijgen we een beter overzicht over de K.E.V. waardes

Veel succes
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

ja sorry die letters waren eigenlijk niet de bedoeling.
      ik weet de waardes niet allemaal dat moet ik even gaan uitzoeken dan

Comment

Ja die staan al aangegeven in de exelsheet, enige wat je hoeft te doen is het product invullen en het aantal grams wat je gebruikt en je bent klaar
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

oh lol ik zie het ja
          als ik even tijd heb doe ik het

Comment

blowen heeft zeker effect op bodybuiling, het verlaagt namelijk je testosteron.

roken heeft minder effect op je effect op bodybuiling, maar is nog steeds niet goed.
            '
            dus met blowen stoppen en roken in ieder geval minderen.

Comment

roken is zeker wel nadelig voor een BB hoor!
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Roken vermindert de zuurstofopname in het bloed en rokers hebben vaak een vertraagd herstel.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

okee duidelijk
                  dank je wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X