UD2 FitnessBoer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• UD2 FitnessBoer

Ik heb afgelopen week Ultimate Diet 2.0 van Lyle McDonals gelezen. Vond het echt een mega interessant boek, vrij goede uitleg over wat er met je gebeurd in fases van weinig kcals, weinig carbs, veel vetten noem het maar op.

Nu sta ik al een hele tijd zo ongeveer op 14/15% en heb eigenlijk nooit veel droger gestaan. Op het moment weeg ik 85 a 86 kg en ben van plan om tot de carnaval mijn huidige eetpatroon aan te houden(simpele clean bulk). Na de carnaval(waar ik even 5 dagen pauze heb van alles :') ) wil ik ook wel eens wat strakker gaan staan. Ik wil dan dus een 6-8 weken de UD2 cutfase gaan volgen(langer als dat wordt afgeraden, waarschijnlijk hou ik het dus op 6 weken omdat dit nieuw voor me is).

Aangezien je nooit vroeg genoeg kunt beginnen met voorbereiden ben ik al aan het denken geweest hoe de voeding eruit zal gaan komen zien. Trainingen komen nog wel.

Op het moment zit ik met een paar vragen, ik zou het waarderen als mensen die bekend zijn met dit principe me een duwtje in de goede richting zouden kunnen geven.

1. Wat waren jullie ervaringen tijdens de depletion dagen? Ik krijg namelijk vrij snel een honger gevoel, nu ook in m'n clean bulk. Hoe zijn de 'pump trainingen'? Wordt dat echt twee maal per week een hel of is het te doen?

Verder heb ik (hopelijk) m'n voeding voor de eerste drie dagen en het eerste dagdeel van donderdag op orde. Als ik hier wat feedback op zou kunnen krijgen zou dat fijn zijn.

Depletion dag(ma,di,wo)

kcals = onderhoud *0,5, ik heb de kcals op deze dagen op +- 1500 kcals gehouden. Onderhoud ligt wat onder de 3000 maar dit leek me een mooi getal om mee te werken.

-75 gr kh(moet dit lager, of de eerste paar cycli aanvoelen en daarna evt. lager gaan?)
    -190 gr ew
    -50gr vet

Deze dag bevat drie hoofdmaaltijden.
    1.
    -35 gram brinta
    -35 gram whey
    -2 roerbak eitjes met kruiden in +- 13,3 mL olijfolie gebakken
    493 kcal
    46 ew
    29 kh
    27 vet

2.
    -500 gr magere kwark
    -1 boterham
    -1 roerbakei met kruiden in +- 6,7 mL olijfolie gebakken
    491 kcal
    59 ew
    31 kh
    13 vet

3.
    200 gr kipfilet
    400 gr broccoli
    302 kcal
    50 ew
    12 kh
    6 vet

4.
    40 gr casseïne
    10 gr isolaat (in het boek noemt hij enkel glutamine om voor het slapen te nemen maar ik ben gewend hier een, wel net wat grotere, casseïne shake te nemen. Als dit overbodig is hoor ik het wel, leek me alleen toch een bron eiwit door de nacht heen en misschien een hulp om met een hongergevoel in slaap te komen)

Verder slik ik dan 6 visolie capsules per dag, twee per maaltijd.

TOTAAL:
    1521 kcal
    196 ew
    75 kh
    54 vet

Ik hoop dat mijn opzet hier een heel eind klopt, dat zou toch betekenen dat ik het boek voldoende heb gesnapt

Donderdag, tot aan de training
    Vóór 15.00 à 16.00 zo'n 75% van voorgaande dagen hebben gegeten.
    ~ 1132 kcal
    ~ 55 kh
    ~ 140 ew
    ~ 37,5 vet

Ook dit heb ik weer over drie maaltijden verdeeld waarvan de opzet veelal hetzelfde is als voorgaande dagen.

1.
    30 gr brinta
    35 gr whey
    1 eitje in +- 6,7 mL olijfolie
    338 kcal
    38 ew
    25 kh
    15 vet

2.
    500 gr kwark
    1 ei in +- 6,7 mL olijfolie
    417 kcal
    56 ew
    17 kh
    12 vet

3.
    200 gr kip
    400 gr broccoli
    302 kcal
    50 ew
    12 kh
    6 vet

Die laatste maaltijd zal tussen 15.00 en 16.00 zijn.

TOTAAL
    1143 kcal
    144 ew
    54 kh
    39 vet

Voor de training raadt hij ~ 15 gram whey met 25-30 gram carbs aan. Hier leek een kleine shake van 15 gram whey en een banaan me wel geschikt. Banaan zal zo'n 30 gram carbs bevatten.

Carbload
    Nu komt het leuke deel, de carbload. Hier heb ik best wat vragen bij. Ik moet tussen de 12-16 gram carbs per kg VVM tot me nemen. Dit zal voor mij zo'n 1100 gram carbs betekenen.
    Verder zegt hij 1 gram eiwit per pound VVM. Mijn gewicht is zo'n 180 lbs dus heb hier maar 180 gr eiwit aangehouden.
    Zo'n 15% van de kcals mag uit vet zijn, omgerekend zal dit plusminus 100 gram zijn om het gemakkelijk te houden.

Als ik het goed heb bestaat de carbload dus uit:
    6020 kcal
    1100 kh
    180 ew
    100 vet

En voor deze enorme hoeveelheid eten heb de hele vrijdag de tijd + donderdagavond en nacht.
    Ik heb hier mee zitten duppen en kwam er niet helemaal uit. Aangezien hij zegt dat, zeker in het begin, de bron van de kh's niet zo gek veel uitmaakt aangezien alles gelijk omgezet wordt in spierglycogeen na de training en depletion zag ik dit als een kans om best wat lekkers te eten.

Een makkelijke manier om snel veel carbs te nemen vind ik altijd brinta pap. Na de training had ik 200 gram brinta met een liter melk gezet. In deze avond zou ik dan bijvoorbeeld 8 boterhammen met hagelslag kunnen eten. Uitgaand van 20gr hagelslag per boterham zou dit uitkomen op:
    2336 kcal
    90 ew
    417 kh
    35 vet

Zou dit geschikt zijn? Tot de vrijdagochtend eet ik dan dus niets meer. Misschien is het vet wat aan de hoge kant? Dan zou ik ander broodbeleg kunnen nemen maarja, hagelslag is echt zwaar lekker en ik dacht dat verdien je vast wel na de depletion.

Voor de vrijdag hou ik nu nog zo'n 680 gram carbs over. Als ik zo'n 16 uur wakker ben zou dat met een gelijke verdeling net geen 45 gram carbs per uur zijn.

Als avondeten had ik hier al een 150 gram rijst met kip en broccoli gezet, als ontbijt wat eitjes en boterhammen + weer een goede bak brinta. Verder had ik nog weinig gedaan maar de totalen lopen op dit punt totaal uit verhouding. Eiwitten zijn veel te hoog, vetten ook en ik zit nog lang niet aan mijn carbs.

Vanaf dit punt dus dat ik eerst ervaring van andere af wilde wachten.

Ik hoop dat mijn denkwijze helder is en dat deze de juiste richting op gaat, als dat het geval is zou ik graag wat hulp/feedback ontvangen.

Bvd
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Originally posted by FitnessBoer View Post
    Ik heb afgelopen week Ultimate Diet 2.0 van Lyle McDonals gelezen. Vond het echt een mega interessant boek, vrij goede uitleg over wat er met je gebeurd in fases van weinig kcals, weinig carbs, veel vetten noem het maar op.

Nu sta ik al een hele tijd zo ongeveer op 14/15% en heb eigenlijk nooit veel droger gestaan. Op het moment weeg ik 85 a 86 kg en ben van plan om tot de carnaval mijn huidige eetpatroon aan te houden(simpele clean bulk). Na de carnaval(waar ik even 5 dagen pauze heb van alles :') ) wil ik ook wel eens wat strakker gaan staan. Ik wil dan dus een 6-8 weken de UD2 cutfase gaan volgen(langer als dat wordt afgeraden, waarschijnlijk hou ik het dus op 6 weken omdat dit nieuw voor me is).

Als je gaat zuipen en feesten met carnaval zou ik niet direct erna ud2 doen.

Aangezien je nooit vroeg genoeg kunt beginnen met voorbereiden ben ik al aan het denken geweest hoe de voeding eruit zal gaan komen zien. Trainingen komen nog wel.

Op het moment zit ik met een paar vragen, ik zou het waarderen als mensen die bekend zijn met dit principe me een duwtje in de goede richting zouden kunnen geven.

1. Wat waren jullie ervaringen tijdens de depletion dagen? Ik krijg namelijk vrij snel een honger gevoel, nu ook in m'n clean bulk. Hoe zijn de 'pump trainingen'? Wordt dat echt twee maal per week een hel of is het te doen?

2 dagen achter elkaar 42 (in totaal 84) setjes van 15-20 reps doen op een zeer langzaam tempo op zowel de positieve als de negatieve fase, zodat de sets 45-60 seconden duren ( met maximaal 60 seconden rust) is niet bepaald leuk.

Elke set weer verzuring, branden, en vooral op benen is het doodgaan.

Verder heb ik (hopelijk) m'n voeding voor de eerste drie dagen en het eerste dagdeel van donderdag op orde. Als ik hier wat feedback op zou kunnen krijgen zou dat fijn zijn.

Depletion dag(ma,di,wo)

kcals = onderhoud *0,5, ik heb de kcals op deze dagen op +- 1500 kcals gehouden. Onderhoud ligt wat onder de 3000 maar dit leek me een mooi getal om mee te werken.

-75 gr kh(moet dit lager, of de eerste paar cycli aanvoelen en daarna evt. lager gaan?)
    -190 gr ew
    -50gr vet

Eventueel iets minder diep cutten, en een 25g extra eiwitten nemen

Deze dag bevat drie hoofdmaaltijden.
    1.
    -35 gram brinta
    -35 gram whey
    -2 roerbak eitjes met kruiden in +- 13,3 mL olijfolie gebakken
    493 kcal
    46 ew
    29 kh
    27 vet

Brinta eruit, whey eruit. Whey word op dedepletiondagen sterk afgeraden. Ook erg veel vetten voor 1 maaltijd. Beter vetten evenredig verdelen. Als je eieren kookt, kun je vrij veel eieren eten voor je aan een 50g vet zit. Lekker en goedkoop.

2.
    -500 gr magere kwark
    -1 boterham
    -1 roerbakei met kruiden in +- 6,7 mL olijfolie gebakken
    491 kcal
    59 ew
    31 kh
    13 vet

Boterham eruit alle koolhydraten haal je het beste uit groenten, fruit en eventueel uit je bakjes kwark.

3.
    200 gr kipfilet
    400 gr broccoli
    302 kcal
    50 ew
    12 kh
    6 vet

Goed

4.
    40 gr casseïne
    10 gr isolaat (in het boek noemt hij enkel glutamine om voor het slapen te nemen maar ik ben gewend hier een, wel net wat grotere, casseïne shake te nemen. Als dit overbodig is hoor ik het wel, leek me alleen toch een bron eiwit door de nacht heen en misschien een hulp om met een hongergevoel in slaap te komen)

Isolaat weg en gewoon 50g caseïne. Als je de Brinta of boterham overdag weglaat kun je hier ook makkelijk bak kwark nemen omdat je nog genoeg Carbs hebt te besteden.

Verder slik ik dan 6 visolie capsules per dag, twee per maaltijd.

TOTAAL:
    1521 kcal
    196 ew
    75 kh
    54 vet

Ik hoop dat mijn opzet hier een heel eind klopt, dat zou toch betekenen dat ik het boek voldoende heb gesnapt

Donderdag, tot aan de training
    Vóór 15.00 à 16.00 zo'n 75% van voorgaande dagen hebben gegeten.
    ~ 1132 kcal
    ~ 55 kh
    ~ 140 ew
    ~ 37,5 vet

veel carbs. Verder: Als je rond 18:00 tension workout doet, dan is dit goed. Je kan ook eerder op de dag tension workout doen, zodat je langer de tijd hebt om te loaden. Ik vind dit veel fijner. Ik neem dan maar 50 procent die ochtend en middag. En begin de carb Load enkele uren eerder.

Ook dit heb ik weer over drie maaltijden verdeeld waarvan de opzet veelal hetzelfde is als voorgaande dagen.

1.
    30 gr brinta
    35 gr whey
    1 eitje in +- 6,7 mL olijfolie
    338 kcal
    38 ew
    25 kh
    15 vet

Geen brinta, geen whey. Gewoon Carbs en vetten evenredig verdelen

2.
    500 gr kwark
    1 ei in +- 6,7 mL olijfolie
    417 kcal
    56 ew
    17 kh
    12 vet

3.
    200 gr kip
    400 gr broccoli
    302 kcal
    50 ew
    12 kh
    6 vet

Die laatste maaltijd zal tussen 15.00 en 16.00 zijn.

TOTAAL
    1143 kcal
    144 ew
    54 kh
    39 vet

Voor de training raadt hij ~ 15 gram whey met 25-30 gram carbs aan. Hier leek een kleine shake van 15 gram whey en een banaan me wel geschikt. Banaan zal zo'n 30 gram carbs bevatten.

Carbload
    Nu komt het leuke deel, de carbload. Hier heb ik best wat vragen bij. Ik moet tussen de 12-16 gram carbs per kg VVM tot me nemen. Dit zal voor mij zo'n 1100 gram carbs betekenen.
    Verder zegt hij 1 gram eiwit per pound VVM. Mijn gewicht is zo'n 180 lbs dus heb hier maar 180 gr eiwit aangehouden.
    Zo'n 15% van de kcals mag uit vet zijn, omgerekend zal dit plusminus 100 gram zijn om het gemakkelijk te houden.

Reken elke dag rond de 200g eiwitten. Op die halve dag neem je 144g eiwitten, dus reken je nog een 56g voor de rest van die dag plus 200 voor de volgende dag is ongeveer 250g eiwitten tijdens je carbload.

Als ik het goed heb bestaat de carbload dus uit:
    6020 kcal
    1100 kh
    180 ew
    100 vet

En voor deze enorme hoeveelheid eten heb de hele vrijdag de tijd + donderdagavond en nacht.
    Ik heb hier mee zitten duppen en kwam er niet helemaal uit. Aangezien hij zegt dat, zeker in het begin, de bron van de kh's niet zo gek veel uitmaakt aangezien alles gelijk omgezet wordt in spierglycogeen na de training en depletion zag ik dit als een kans om best wat lekkers te eten.

Het maak wel uit. Beginnen met een 100-125g dextrose plus 50g whey direct na de training. Twee uur later herhaal je dit of je neemt witbrood witte rijst of pasta of iets dergelijks.

Een makkelijke manier om snel veel carbs te nemen vind ik altijd brinta pap. Na de training had ik 200 gram brinta met een liter melk gezet.

Nee

In deze avond zou ik dan bijvoorbeeld 8 boterhammen met hagelslag kunnen eten. Uitgaand van 20gr hagelslag per boterham zou dit uitkomen op:
    2336 kcal
    90 ew
    417 kh
    35 vet

Belachelijk veel suiker/fructose. En ook zeer veel vetten. Probeer elke 2-3 uur een 100g Carbs, 25g proteïne en 10 g vet te nemen. Of iets in die richting.

Zou dit geschikt zijn? Tot de vrijdagochtend eet ik dan dus niets meer. Misschien is het vet wat aan de hoge kant? Dan zou ik ander broodbeleg kunnen nemen maarja, hagelslag is echt zwaar lekker en ik dacht dat verdien je vast wel na de depletion.

Jam (delight) bevat 30g suiker per 100g. Doe dun laagje kwark op brood en een 15g jam per snee. Heerlijk. Is iig beter als hagelslag.

Voor de vrijdag hou ik nu nog zo'n 680 gram carbs over. Als ik zo'n 16 uur wakker ben zou dat met een gelijke verdeling net geen 45 gram carbs per uur zijn.

Als avondeten had ik hier al een 150 gram rijst met kip en broccoli gezet, als ontbijt wat eitjes en boterhammen + weer een goede bak brinta. Verder had ik nog weinig gedaan maar de totalen lopen op dit punt totaal uit verhouding. Eiwitten zijn veel te hoog, vetten ook en ik zit nog lang niet aan mijn carbs.

Vanaf dit punt dus dat ik eerst ervaring van andere af wilde wachten.

Ik hoop dat mijn denkwijze helder is en dat deze de juiste richting op gaat, als dat het geval is zou ik graag wat hulp/feedback ontvangen.

Bvd
    Ik zit op iPhone dus geen Zin om veel te typen. Hoop dat je het beetje snapt. Succes
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Bedankt voor je reactie, ga er morgen verder mee aan de gang! Zal het posten als ik een nieuwe opzet heb.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Even wat aanpassingen gemaakt. De depletion dagen heb ik veranderd, brinta en whey weggehaald en gezorgd dat alle koolhydraten uit kwark, fruit of groente komen.

Doel:
        ~1610 kcal
        ~75 gr kh
        ~215 gr ew
        ~50 gr vet

Maaltijd 1:
        450 gr kwark
        3 hele eieren(gekookt)
        1 appel
        558 kcal
        66 ew
        29 kh
        18 vet

Maaltijd 2:
        450 gr kwark
        3 hele eieren(gekookt)
        1 appel
        558 kcal
        66 ew
        29 kh
        18 vet

Maaltijd 3:
        200 gr kip
        400 gr broccoli
        302 kcal
        50 ew
        12 kh
        6 vet

Voor het slapen:
        40 gr casseïne
        149 kcal
        33 ew
        3 kh
        1 vet

(Heb toch een tweede bak kwark dan overdag gezet, als ik die hier deed en de casseine weg waren er te weinig eiwitten en verdere bronnen toevoegen zou zorgen voor meer carbs of vet dan nodig, leek me wel prima zo)

Qua donderdag overdag, ik weet de roosters voor volgend blok nog niet dus kan niet zeggen wanneer de training plaats gaat vinden. Heb daar nu twee opzetjes voor staan, een voor het geval dat ik vroeg uit ben en een voor het geval dat ik pas rond 18.00 kan trainen. De carbload ben ik mee aan het prutsen tot ik de macro's op orde heb met juiste producten. Brinta is weg, heb er wel havermout in staan is dat wel prima? Verder wat wit brood met jam, ook goed te eten ja en dextrose voor na de training. Avondmaaltijd op vrijdag zal rijst worden maar hoeveelheden ben ik nog mee bezig. Voor nu kan ik vandaag niet meer veel ernaar kijken maar wat ik zover heb kan misschien weer door iemand naar gekeken worden.

Bedankt voor het lezen

Comment

Hopelijk heb ik nu een acceptabele opzet van de carbload klaar. Omdat ik nog geen roosters weet van volgend blok ga ik even uit van dezelfde tijden als dit blok. Hiermee is de training op deze dag rond een uur of 18.00. De carbload begint dus om een uur of 19.30.

Deze bestaan uit twee 'delen'. Donderdagavond en vrijdag de hele dag. In totaal heb ik zo'n 27 uur om +- 1100 gr carbs, 100 gr vet en zo'n 240 gr koolhydraten naar binnen te werken. 200 gr eiwit per dag aanhouden geeft zo'n 40 gr eiwit op de donderdagavond(overige 160 had ik overdag al) en 200 gram eiwit op de vrijdag. Verder heb ik geprobeerd om een gelijkmatig verdeelde koolhydraat inname te realiseren. Tot het moment dat vrijdagochtend mijn ontbijt plaatsvindt zou ik dan +-450 gr carbs, 40 gr vet en die 40 gr eiwit op moeten hebben.

Donderdagavond
          Direct na het trainen neem ik dyno zijn aanbevolen shake.
          50gr whey
          125 gr dextrose
          594 kcal
          39 ew
          120 kh
          3 vet

Op de fiets richting huis een banaan en thuis tot het slapen 10 witte boterhammen met jam. Wegen die overigens ook zo'n 35 gr per plak? Ben namelijk van 350 gram witbrood uitgegaan.
          banaan
          350 gr witbrood
          150 gr jam
          1083 kcal
          24 ew
          247 kh
          0 vet

Voor het slapen:
          150 gr havermout
          30mL olijfolie(opname wat vertragen en moest nog wat vet deze dag)
          792 kcal
          20 ew
          93 kh
          38 vet

Aan het eind van het eerste deel van de carbload heb ik dan:
          2467 kcal
          82 ew
          460 kh
          40 vet

(Zijn ~40gr eiwitten meer dan ik had gepland. Over heel de donderdag heb ik nu zo'n 280 gram eiwitten. Zag daar alleen niet zo'n heel groot probleem in aangezien 40 gram ervan al van de whey na de training komt. Als ik echt op 240 zou gaan zitten kan ik heet de avond geen eiwitten meer eten en dit leek me redelijk, als dit echt fout is en toch minder moet hoor ik het graag)

Vrijdag
          Deze dag moet ik nog eten:
          ~640 gr carbs
          ~200 gr eiwit
          ~60 gr vet

Vond het nog lastig dit fatsoenlijk in te delen, hoop dat wat ik heb te doen is. Hier ben ik tot zover op uitgekomen:

ontbijt:
          150 gr havermout
          500 ml melk
          1 banaan
          919 kcal
          38 ew
          148 kh
          18 vet

Maaltijd 2:
          150 gr zilvervliesrijst
          100 gr broccoli
          50 gr kip
          629 kcal
          26 ew
          120 kh
          7 vet

Maaltijd 3:
          150 gr zilvervliesrijst
          100 gr broccoli
          50 gr kip
          629 kcal
          26 ew
          120 kh
          7 vet

Maaltijd 4:
          150 gr zilvervliesrijst
          100 gr broccoli
          50 gr kip
          629 kcal
          26 ew
          120 kh
          7 vet

Maaltijd 5:
          150 gr havermout
          500 ml melk
          795 kcal
          27 ew
          118 kh
          18 vet

Voor het slapen
          500 gr kwark
          280 kcal
          49 ew
          17 kh
          0 vet

Het totaal van die dag is nu:
          3928 kcal
          202 ew
          643 kh
          57 vet

Het totaal van de carbload is daarmee:
          6395 kcal
          284 ew
          1102 kh
          98 vet

Naar de weekenden heb ik nog niet gekeken. Als iemand met meer verstand/ervaring hiervan als ik hier nog eens naar kan kijken, graag. Ik hoop dat de opzet in ieder geval de juiste kant op gaat. Op misschien wat eentonige maaltijden na denk ik dat ik voor de carbload en depletion dagen de goede richting uit ga. Graag wat feedback dus.

bvd

Comment

Die halve dag voor de Load neem je erg veel proteïne. Neem ongeveer een 100-125g en laat de rest over voor de carbload. (een 300g maar als het 325 wordt is dat ook niet erg. Is maar 100 kcal).

Direct na de carb Load: 125g dextrose en 50g whey.

Daarna elke twee à twee en een half uur:
            100g koolhydraten, 30g eiwit, 10g vet.

Word je snachts wakker om te pissen, kun je ook snel een maaltijd nemen.

De dag erna sta je op tijd op voor je meal. Je kan daarna verder gaan slapen, maar je wil wel je Carbs binnen krijgen en goed verdelen en NIET teveel Carbs op een te korte tijdsspanne.

Dag twee begin je dus vroeg, en je eet weer elke 2-2.5 uur.

Dag 1:
            18:00 pwo shake.
            20:00 meal 1
            22:00 meal 2
            24:00 meal 3

08:00 meal 4
            10:00 meal 5
            12:30 meal 6
            15:00 meal 7
            17:30 meal 8
            20:00 meal 9
            22:30 meal 10

Als je dag 1 snachts een meal hebt gehad omdat je toch wakker werd om te pissen, dan kun je de rest iets meer spreiden en wellicht iets eerder stoppen ( bijvoorbeeld zo 8:00 10:30 13:00 15:30 18:00 21:00)

Een 10g sucrose bij elke maaltijd zorgt voor een betere carbload. Ikzelf doe aan creatine laden, en neem bij 7-8 meals 100g vruchtensap plus 5-6g creatine.

Een 175 witbrood (afwegen hoeft niet perse 35g te zijn), belegd met 100g kipfilet, en een 5g creatine in 100 ml vruchtensap levert je ongeveer de waarden die ik noem.

Of 110g rijst met 100g kipfilet of kabeljauw, wat groenten, een el olijfolie, en weer wat vruchtensap met eventueel creatine is ook weer ongeveer de waarde.

Etc etc. Het hoeft niet 100 procent te kloppen, maar zorg toch wel dat je redelijk in de buurt van deze richtlijnen komt.

Succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Pfft wat een werk.. Ben ook nog bezig met het pdf(je) te lezen van UD2 maar tering.. Dit is echt wat anders! Ik wacht nog wel ff totdat ik niet meer in de vetpercentage daal.. haha! Succes gewenst!

Comment

Originally posted by Remi1979 View Post
                Pfft wat een werk.. Ben ook nog bezig met het pdf(je) te lezen van UD2 maar tering.. Dit is echt wat anders! Ik wacht nog wel ff totdat ik niet meer in de vetpercentage daal.. haha! Succes gewenst!
                Buiten dat vind ik het vooral echt interessant. Ik weet voor nu alleen dat ik op deze manier eens richting de 10% wil gaan maar wanneer ik ermee begin weet ik nog niet precies. Vind het voor nu alleen interessant om vast mee bezig te zijn, leer je een boel van. Om het tot in de puntjes kloppend te krijgen is echter wel wat lastig heb ik al gemerkt :')

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Buiten dat vind ik het vooral echt interessant. Ik weet voor nu alleen dat ik op deze manier eens richting de 10% wil gaan maar wanneer ik ermee begin weet ik nog niet precies. Vind het voor nu alleen interessant om vast mee bezig te zijn, leer je een boel van. Om het tot in de puntjes kloppend te krijgen is echter wel wat lastig heb ik al gemerkt :')
                  Oefening baart kunst. Ondertussen kan ik heel ud2 dromen en is het niet moeilijker dan andere schema's.

Vooral door het Doen leer je veel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X