targets e/k/v

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• targets e/k/v

beste leden,
    in bijlage mijn huidige voedingsshema.
    Mijn doel is om nog wat extra massa te pakken. De weegschaal staat al een tijdje op 75 kg.
    Ik heb echter problemen met de targets in het schema. Mijn eiwitten zijn wat te hoog, nl: 4gr/ kg lichaamsgewicht. Koolhydraten zitten dan weer wat te laag.
    Vetten zitten goed neem ik aan.
    Graag wat tips, over wat aan te passen enz...
    Attached Files

Tja, dat is een kwestie van "aan de knoppen draaien". De handigste manier van aanpak is om eerst die producten te veranderen die voor de eiwitten zorgen. Dus ofwel dingen verwijderen, of de hoeveelheid verkleinen. Probeer het zo te doen dat je de hoeveelheid eiwitten evenredig verdeelt over de dag. Je zult zien dat hierdoor ook de hoeveelheid vetten en koolhydraten lager wordt.
    Als je tevreden bent met de verdeling van de eiwitten ga je kijken wat je moet doen om de hoeveelheid vetten op het gewenste niveau te laten uitkomen. Het zou kunnen zijn dat je inmiddels op een te lage hoeveelheid vetten bent uitgekomen. Dus dan moet je wat toevoegen wat je extra vetten geeft zonder dat het de hoeveelheid eiwitten verandert (of slechts een beetje verandert).
    Pas als laatste ga je je aandacht op de koolhydraten vestigen.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik ga er dit weekend werk van maken, om alles eens te finetunen. Aan de andere kant merk ik wel dat ik wat massa aan het pakken ben. Gewicht blijft nagenoeg gelijk(vanmorgen droog 75,6) Vp is de laatste weken niet meer gemeten, maar ik vermoed dat dit ongeveer hetzelfde is gebleven. Wat dan wel weer positief is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X