Zoals de titel al zegt, ik kom dus niks aan.
In het begin woog ik 75 kg, en nu weeg ik 75kg. Er heeft wel wat vet plaatsgemaakt voor spier ( en dan bedoel ik dus niet dat mijn vet omgetovert is in spier ), maar dat is niet veel.
Aankomen wat ik eerst erg vond al het gebeurde, vind ik juist nu zo frustrerend dat het niet gebeurt.
Wat ik bv op een schooldag eet.
06.00/0.700:
-3 boterhammen met pindakaas
-500ml melk
-1 banaan
10.00:
-2 boterhammen met pindakaas
-1 banaan
-250 ml water
12.00:
-4 boterhammen met pindakaas
-2 appels met schil
-500 ml water
15.00:
-250 ml water
17.00/18.00:
-Wat de pot schaft. Meestal het normale vlees,groenten,aardappels.
20.00:
-1 bananen
-250 ml melk
Natuurlijk is de boodschap duidelijk, ik moet meer eten. Maar ik ga nog naar school en dan is het lastig om allemaal verschillende dingen in mijn tas te proppen en mee te zeulen. Vandaar ook alleen die boterhammen met pindakaas. Daarom vraag ik ook jullie hulp.
Alvast, bedankt mensen.
In het begin woog ik 75 kg, en nu weeg ik 75kg. Er heeft wel wat vet plaatsgemaakt voor spier ( en dan bedoel ik dus niet dat mijn vet omgetovert is in spier ), maar dat is niet veel.
Aankomen wat ik eerst erg vond al het gebeurde, vind ik juist nu zo frustrerend dat het niet gebeurt.
Wat ik bv op een schooldag eet.
06.00/0.700:
-3 boterhammen met pindakaas
-500ml melk
-1 banaan
10.00:
-1 banaan
-250 ml water
12.00:
-4 boterhammen met pindakaas
-2 appels met schil
-500 ml water
15.00:
-250 ml water
17.00/18.00:
-Wat de pot schaft. Meestal het normale vlees,groenten,aardappels.
20.00:
-1 bananen
-250 ml melk
Natuurlijk is de boodschap duidelijk, ik moet meer eten. Maar ik ga nog naar school en dan is het lastig om allemaal verschillende dingen in mijn tas te proppen en mee te zeulen. Vandaar ook alleen die boterhammen met pindakaas. Daarom vraag ik ook jullie hulp.
Alvast, bedankt mensen.
Comment