chocolade/vanille vla

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• chocolade/vanille vla

hallo,
    Ik zat te denken ik lust totaal geen kwark.
    Maar is vanille/chocolade vla ook niet goed?
    mis dan de magere versie ofzo?

en Ik eet op werk eigen alleen cracker met kipfilet brood met ei en stukkie fruit en veel water 4 liter ong:P

Maar toch heb ik nog honger wat kan ik er nog bijnemen wat makkelijk is en geen hele bereidingswijze nodig heefd?
    stukkie ontbijtkoek?
    of wafels?

Gr

bevat alemaal onnodige suikers. niet doen dus
    lees de stickys over voeding.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

boterham met pindakaas ... HEERLIJK
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Waar slaat dit op man met je wafels en vla's ga fatsoenlijk eten ofso. Lees je ff in.
        85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

jongen stel je lkker aan ik hoef niet zon bodybuilder als jou te worden
          ik vraag gewoon wat

Comment

Gewoon lekker vla eten als het je toch geen fuck uit maakt.
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Paula de koe reclamespot - YouTube

blijkbaar is ts een echte lekkerbek
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Je hebt nu al verschillende topics aangemaakt met vragen of dingen die je graag eet slecht voor je zijn..
                Je hebt al de volgende dingen gevraagt; napoleon snoepjes/shoarma en vla. Tuurlijk is het niet slecht als je elke dag een paar napoleon snoepjes eet, maar als je met zulke vragen elke x blijft komen dan eet je dus in totaal heel veel ongezonde dingen ;p.

Overigens moet je er gewoon aan wennen aan kwark eten, gooi dr een lepel jam bij, beetje roeren en dan heb je het zo weg. Kwark is inderdaad veel beter dan het eten van vla. In kwark zitten minder suikers en meer eiwitten.

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                  Je hebt nu al verschillende topics aangemaakt met
                  Overigens moet je er gewoon aan wennen aan kwark eten, gooi dr een lepel jam bij, beetje roeren en dan heb je het zo weg. Kwark is inderdaad veel beter dan het eten van vla. In kwark zitten minder suikers en meer eiwitten.
                  ik beken dat ik wat zoetstof in me kwark doe
                  was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Pfff wat ga je nog meer vragen?
                    Hier vast t antwoord: fastfood, ijsjes, frisdrank, pizza, chocola, taart, drop, chips allemaal slecht!!

Serieus... Lees de stickys en google zelf eerst ff voedingswaardes voordat je domme topics gaat openen.
                    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

Originally posted by timbody11 View Post
                      jongen stel je lkker aan ik hoef niet zon bodybuilder als jou te worden
                      ik vraag gewoon wat
                      Vragen stellen die zo achterlijk
                      Zijn als ik weet niet wat, vervolgens eerlijk
                      Antwoord krijgen en dan daarop commentaar leveren omdat de antwoord je niet bevalt ... Sirious.... Stop That shit

Misschien dat anderen wel voeding Sirieus nemen op dit
                      Forum ? :s

Comment

Lieve Tim, als je geen bodybuilder hoeft te worden, ben ik bang dat je op het verkeerde forum bent aangeland. Als je honger hebt, eet je wat meer, maakt niet uit wat, om hongergevoelens tegen te gaan zijn alle etenswaren wel geschikt. Wil je daarbij ook nog gezond blijven of spiermassa kweken, dan zou je meer eisen moeten gaan stellen aan je voeding. Het is maar de vraag of je dat er voor over hebt.

Comment

[quote=Danielle80;928273]Pfff wat ga je nog meer vragen?
                          Hier vast t antwoord: fastfood, ijsjes, frisdrank, pizza, chocola, taart, drop, chips allemaal slecht!!

shit!!! en ik dacht nog wel dat ik goed bezig was!!!
                          Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                            Gewoon lekker vla eten als het je toch geen fuck uit maakt.
                            Precies.
                            En dan gelijk een zak snoepjes en eet elke dag een broodje shoarma, vooral met dik knoflook saus.
                            Train gewoon een beetje naar behoefte en nee, dat maakt echt helemaal niet uit.
                            Op voeding letten doen mensen die er wél iets mee willen opschieten en er wél serieus mee bezig zijn dan wel.
                            Jij hoeft geen BB-er te worden, je hoeft niet op je voeding te letten en je mag eten wat je wilt.
                            Maar verwacht dan niet dat je serieus genomen wordt.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Beter doe je wat suiker door die chocoladevla heen, daar krijg je suikerpieken van. Dat is goed voor je
                              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X