Body Weight Simulator

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Body Weight Simulator

Ik vond op een Amerikaanse website een interessante body weight simulator:
    LBM: Body Weight Simulator
    Als je op de knop "start simulator" drukt wordt een nieuw venster geopend. Hierin kan je wat gegevens over jezelf invullen, plus invullen wat je doel is. Het programma berekent dan wat je moet doen qua calorie inname om dat doel te bereiken. Je kunt ook bekijken wat het gevolg zal zijn als je je levensstijl aanpast (meer of minder lichaamsbeweging). Ook kan je een combinatie van beiden invoeren en het effect bekijken. Verschillende grafieken kan je bekijken: verloop van gewicht, verloop van vetpercentage en verloop van energiehuishouding.
    Het interessante van deze calculator is dat het de veranderende lichaamssamenstelling meeneemt in de simulatie. En dus meeneemt dat je onderhoudsniveau wijzigt.
    Wel zal het voor de meeste lezers op dit forum nodig zijn om de "Advanced Controls" aan te zetten, want in de standaard instelling zal het programma een incorrect vetpercentage aannemen. Ook kan je dan aangeven welk percentage van je dagelijkse voeding uit koolhydraten komt.
    Een waarschuwing: het programma genereert een waarschuwing als het BMI op een lage waarde uitkomt. Echter, het programma geeft geen waarschuwing als het vetpercentage op een erg laag niveau uitkomt. Voorbeeld: 4% vet voor een man was geen waarschuwing waardig, maar lijkt me erg ongezond.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Is wel leuk, maar denk dat het niet helemaal 100% accuraat is
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      Is wel leuk, maar denk dat het niet helemaal 100% accuraat is
      Dat is een calculator nooit...slimbo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X