Voedingsschema (in de cut)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema (in de cut)

Wil vanaf volgende week beginnen met cutten. Ik heb de laatste maanden rond de 3500 Kcal per dag gegeten, in de cut wil op onderhoud gaan zitten (3000) en verdergaan met mijn Rippetoe-schema.

Mijn trainingsschema is:
    Ma: Rippetoe
    Di: voetbaltraining
    Wo: Rippetoe
    Do: voetbaltraining
    Vr: Rippetoe
    Za: Cardio (30 min.)
    Zo: -

Mijn doel is om deze zomer op 8 a 9% te zitten, uiteraard met zo min mogelijk spierverlies. Zou het fijn vinden als er wat feedback gegeven kan worden. (met name de achterliggende gedachte)

p.s. ik eet per dag minstens 200 gr aan groenten, die heb ik er niet bijgezet aangezien dit per dag verschilt en er qua calorieën eigenlijk niks bijkomt.
    Attached Files
    SQ 70 | DL 90 | BP 70

Keep working, keep winning.

Anyone?

Zit met twee hoofdvragen:
    - Als je op onderhoud eet en je gaat steeds verder vooruit in kracht, zorgt dit voor vetverlies? (verhoogd rust-metabolisme)
    - Mijn voetbaltraining duurt 1,5 uur, waardoor (volgens mijn logica) op onderhoud eten verstandiger is, aangezien er aardig wat Kcal's verbrand worden.. Klopt die gedachtegang?

Verder:
    Is dit voedingsschema degelijk genoeg? (Zit met fulltime kantoorwerk/thuissituatie waardoor brood meenemen eigenlijk mijn enige optie is)
    SQ 70 | DL 90 | BP 70

Comment

vetten omhoog,
      koolydraten omlaag.

na je post shake nog een maaltijd nemen! iedergeval wat langzaam verteerbare eiwitten.

waarom zou je geen rijst kunnen eten op je werk, dat slaat nergens op!
      denk niet dat het mogelijk is naar de 8% te zakken met brood in je schema.

verder zou ik lekker spiermassa winnen als je vet% 13% is.
      Last edited by maar7en8; 11-03-2012, 14:34.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Thanks!

Denk je dat de trainingen nog wel te doen zijn dan? Volg op dit moment Rippetoe en ik merk dat de trainingen wel zwaarder worden, zal deels aan het ophogen v/d gewichten liggen, maar ik verdenk ook het 'cutten' hiervan...

Er is geen mogelijkheid tot opwarmen en thuis kan ik ook niet echt lekker m'n gang gaan qua eten. De vriezer ligt altijd vol (groot gezin) + er wordt nog wel eens raar aangekeken tegen dit soort dingen. Ben blij als ik over een half jaar op mezelf woon, dan kan ik sowieso meer doen/klaarmaken qua eten.

Hoezo is het trouwens niet mogelijk om tot 8% te komen met brood?

(Niet om lastig te zijn hoor, maar wil erg graag m'n doelen bereiken dus alle informatie is welkom )
        SQ 70 | DL 90 | BP 70

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X