Hp sauce

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hp sauce

Wie is er bekent met HP sauce? Is rode saus in verschillende smaken o.a BBQ en chili. Komt uit engeland, maar is hier in sommige winkels te koop.HP staat voor House of Parliament weetje wel dat gebouw in Londen van de regering.

Volgens een maat zit er geen vet in. Zal straks even in de winkel kijken.

BBQ-saus zit zowiezo nooit vet in. Wel veel zout en suikers. Rode sauzen zijn over het algemeen mager en blanke juist niet.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik vreet bijna bij elke maaltidj in de avond BBQ Saus heerlijk is dat .Vooral als je aant bulken bent

Comment

Rode sauzen moeten inprincipe altijd kunnen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wel ff opletten of er niet veel toegevoegde suikers inzitten..

Grtz.
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Oke
            zal morgen even checken zonet bij de winkel c1000 hadden ze hem niet.
            Morgen even de stad in

Comment

In de HP BBQ saus zit inderdaad weinig vet, moet ongeveer een 0,3 gr. per 100 ml zijn.

Ik denk dat je het meest geluk zal hebben in een zaak die zich richt op het importeren van voeding uit verschillende landen.

De originele HP Sauce werd overgenomen door de Danone-group die ondermeer instaat voor de produktie van Heinz, dus ik denk dat je evengoed BBQ saus van Heinz kan gebruiken.

Greetz.
              D.
              You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

thanx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X