Voedingsschema voor in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema voor in de cut

Hoi,

Ik ben 19 jaar met een lengte van 1.75m en weeg 85 kilo. Vetpercentage is ongeveer 25% (niet echt exact)

Sinds twee maanden ben ik weer bezig met krachttraining. Mijn doel is om af te vallen. Na twee maanden trainen heb ik bijna tot geen resultaat gezien. Dus besloot ik om een voedingsschema op te stellen. Ik wil graag van jullie weten of dit een goede voedingsscehma is. Niet elka maaltijd kom ik uit op EKV 40/40/20. Maar bij het totaal kom ik wel op 40/40/20. Ik train 3 dagen per week fullbody met 30 minuten cardio na krachttraining. Cardio ben ik momenteel aan het opbouwen en wil gaan naar 45 minuten. Momeenteel verbrand ik hiermee 330 kcal.

Edit: Na de training neem ik ook altijd 30g ewit shake met water.
    Attached Files
    Last edited by Maysam_18; 12-03-2012, 13:36.

Iemand misschien tips?

Comment

Minder zilvervlies rijst... Enkele groene theetjes tussen door

Comment

Welk soort cardio doe je na de krachttraining?

Comment

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik doe na krachttraining cardio op de crosstrainer lekker intensief

Comment

Ik zou kiezen voor hardlopen, misschien wel zwaarder maar je verbrandt er veel meer calorieën mee.

Zweten als een rund

Comment

Bij hardlopen krijg ik na ong 20 minuten heel erg last van mijn kuiten. Misschien dat ik als ik vaker ga lopen ik meer gewend aan raak?

Comment

Om af te vallen met je letten op je zoutgehalte

Comment

Bedoel je dat ik teveel zout binnen krijg met deze schema?

Comment

Je moet niet meer dan 7 gram zout binnenkrijgen. Kijk op de verpakking altijd hoeveel zout er desgewenst zit gesmokkeld in een product. Door zout hou je je vocht vast waardoor je nooit zal afvallen. Verder ook letten op fabrikage...hey liefst gewoon producten kopen van een markt of biologisch. Let ook op de slechte suikers sucrose die in producten worden gesmokkeld. En probeer ook alleen suikers binnen te hebben alleen van fruit bijv. Of melk etc. Waardig raakt je lichaam uitgebalanceerd en val je niet af. Verder niet teveel vet, wat in vlees zit( dan zou je bijv voor magere vlees gaan). En het vet in melk(kan je gaan voor halfvolle melk) probeer je maaltijden te limiteren. En niet meer dan 3 stuks dingen per elke keer te kiezen. Zorg er dan voor dat je eiwitten, koolhydraten en vet bij elke portie binnenkrijgt En zorg voor het drinken van zekers veel water, zorgt voor vochtbalans en zorgt ervoor om de afvalstoffen uit het lichaam te werken. Blijf van snoep af en al het slechte dan ben je in no time 12 13 procent vetpercentage. Hoeveel calorien krijg je nu binnen ?

Comment

330 kal is veels teveel

Comment

330 kal is teveel Vergeet niet dat je net begonnen bent Plus om af te vallen moet je calorie lager

Comment

Probeer naar 2500 kcal per dag te gaan. En probeer dan 2000/2100 kcal per dag binnen te krijgen. En de cardio heb jij niet nodig.

Comment

je kijkt ook verkeerd, je moet het cuttingsgetal van de katch invullen waar je nu je bulkgetal hebt ingevult!

Comment

Hoe kan ik dat doen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X