eieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eieren

Ik had een vraagje over eten voor het slapen gaan. Ik neem op het moment magere kwark met een stuk fruit.
    Maar ik vroeg me af wat je 's avonds nou beter kan eten: fruit of een ei? ofwel: koolhydraten of vetten? En ik ben er vooral benieuwd naar voor als je wilt cutten.
    Alvast bedankt!

en oja, ik train heel verschillend, wel vaste dagen in de week, maar soms 's ochtends en soms 's avonds. Ik heb begrepen van het forum dat wanneer je 's avonds traint, kollhydraten helemaal niet erg zijn, maar wat als ik 's ochtends heb getraind ?

Comment

zowiso geen koolydraten als je wilt cutten, beste om deze na je avondmaal te schrappen

Comment

zijn eieren dan een betere optie?

Comment

als het maar niet veel koolydraten bevat.
          eieren zijn dus prima
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

oke, thnx! fruit kan beter naar de ochtend?

Comment

Ik doe in de bulk ook verse ananas door de kwark om de eiwitten met het bromelaine enzym beter te kunnen verteren maar in de cut zou ik dit beter schrappen.

Ook zouden volgens sommige studies koolhydraten voor het slapen gaan de aanmaak van groeiehormonen belemmeren.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X