ik wil aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil aankomen

hallo iedereen,

ik ben 16 jaar en ik vind mezelf echt te mager, ik eet niet weinig, maar gewoon gezond, ik zou echt graag, een buik hebben enzo, vind me zelf echt té mager, kan iemand mij aub helpen of tips geven...

Alvast bedankt !
    Stephanie

Originally posted by Stephanieee View Post
    hallo iedereen,

ik ben 16 jaar en ik vind mezelf echt te mager, ik eet niet weinig, maar gewoon gezond, ik zou echt graag, een buik hebben enzo, vind me zelf echt té mager, kan iemand mij aub helpen of tips geven...

Alvast bedankt !
    Stephanie
    Mijn tip: Zomersticky.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Wat eet je stephanie. Wil je een voller volume of vet aanzetten. Want met dat laaste is het een zeer makkelijke weg. =D
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Eyy man, you lookin' to build some muscle man?

Comment

Originally posted by spaake View Post
          Wat eet je stephanie. Wil je een voller volume of vet aanzetten. Want met dat laaste is het een zeer makkelijke weg. =D
          Ik wil dat ik mijn heupen niet zo hard meer voel en mijn sleutelbenen.
          en wat ik eet,
          s'ochens, meestal 4 beschuiten met confituur of choco en een glas fruitsap

's middags 4 sneedjes brood met eiersla, choco, kaas...

's avonds meestal 4 kleine gekookte aardappelen met groenten en een stuk vlees

Comment

en wat ik eet,

Ik zou beginnen met krachttraining. (goed zwaar, je wordt er niet supergespierd van), veel squatten en deadliften.
            En een voedingsschema opstellen.

Ik zou dus proberen spieren bij te krijgen, en niet vet.
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

en wat ik eet,

Maar meid toch. Dat is wel een beetje weinig dat je eet. Is dat alles wat je thuis krijgt ofzo? Of heb je altijd dankbaar nee gezegt en jezelf wijsgemaakt dat dat is wat je kan eten. Misschien heb je gewoon niet zoveel honger.

Ik leesde laatst nog iets over voldoende eten of je komt de pubertijd niet goed of niet door. Er gaat voor jouw dus heel wat veranderen als je stevig begint te eten.

Geef je lengte en kg eens. We zullen eens zien hoe we je een big booty kunnen geven dat er nog goed uitziet ook.
              Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Ik zou allereerst even de zomersticky zodat je alvast een beetje de beginselen weet over wat je over voeding moet weten. Daarna zou ik met behulp van de zomersticky een voedingsschema opstellen in een excel-bestand en die hier laten beoordelen.

Reken je behoefte uit en ga daar iets boven zitten, circa 200/300 kcal boven je behoefte. Verder is krachttraining inderdaad een goeie manier om wat aan te komen, en gebruik hierbij dan je samengestelde voedingsschema.

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                  Reken je behoefte uit en ga daar iets boven zitten, circa 200/300 kcal boven je behoefte. Verder is krachttraining inderdaad een goeie manier om wat aan te komen, en gebruik hierbij dan je samengestelde voedingsschema.
                  In haar geval zou ik eerst even op de uitgerekende behoefte zitten. Omdat ze nu lange tijd zo weinig heeft gegeten, zal ze sowieso al bijkomen op wat de calculators als 'onderhoud' aangeven.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X