whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• whey

Hoi allemaal,

Eindelijk heb ik me ouders weten te overtuigen dat whey toch wel erg handig is.
    Nu de vraag, er zijn zoveel soorten, welke te gebruiken?

Wat zijn jullie ervaringen en welke raden jullie mij dus aan?

Alvast bedankt!

Whey perfection van B&F dat is gewoon IMO de lekkerste ze hebben veel smaken, en volgens mij ook goedkoopste
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Isolaat Perfection - EiwittenWhey - Whey Isolaat - Isolaat Perfection - Body en Fitshop

deze is beter dan de bovengenoemde.
      wel iets duurder maar per gram eiwit is hij weer net iets goedkoper.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik heb ook de isolaat perfection van B&F en bevalt me goed!
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

ik gebruik de whey delicious van XXL Nutrition, erg veel en heerlijke smaken!
          ook de e/k/v/ verhoudingen zijn erg goed!
          verder hebben ook zij natuurlijk whey isolaat!

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
            Whey perfection van B&F dat is gewoon IMO de lekkerste ze hebben veel smaken, en volgens mij ook goedkoopste
            +1
            prijs kwaliteit is ie geweldig (heb tot nog toe enkel vanille geprobeerd maar zeker een aanrader)
            was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by infineghost View Post
              whey perfection van b&f dat is gewoon imo de lekkerste ze hebben veel smaken, en volgens mij ook goedkoopste
              +2.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ben sinds deze week ook begonnen met Whey, en dan de Isolaat van B&F besteld zoals Maar7en8 zei. Heb om te proberen de 6x2 variety pack genomen om de smaken eens uit te testen, kost nog geen tientje en je betaald geen verzendkosten, volgende dag in huis. Dus zeer handig om eens even de smaken etc. uit te proberen.

Tot nu toe gehad: coockies en nogwat, lekker in de brinta (al had ik verhoudingsgewijs te veel brinta in de melk, ik moest flink kouwen) en de banaan, beide prima op smaak.

Comment

Whey delicious van XXL. Erg lekker.

Overigens niet om het een of ander, maar dit is ongeveer het 1840778965e topic over whey. Er is een schat aan informatie te vinden in dit forum, dus de zoekfunctie is zeker niet overbodig. Als je hierna een topic over kwark opent krijg je straf!
                  Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post

Overigens niet om het een of ander, maar dit is ongeveer het 1840778965e topic over whey. Er is een schat aan informatie te vinden in dit forum, dus de zoekfunctie is zeker niet overbodig. Als je hierna een topic over kwark opent krijg je straf!
                    hahaha gaat de man dan over de knie?

maar je hebt gelijk!

Comment

Originally posted by Toph View Post

Haha helemaal juist. Al maakt dat het zoeken ook moeilijker. Ik zocht ook naar topics over Whey voordat ik het vorige week kocht, dik uur aan t zoeken geweest. Er zijn 1 miljard resultaten als je zoekt op 'Whey' of 'Beste Whey' of welke variant dan ook . Maar misschien waren mijn zoekopdrachten niet in perfectie gedefinieerd, maartoch
                      ------------------
                      Check overigens eens de suppliers sectie, er staat een aanbieding variety pack Whey perfection, ideaal om de smaken te testen.

Successie!

Comment

Nou, wat een mazzel als ik deze zou bestellen:

Isolaat Perfection - EiwittenWhey - Whey Isolaat - Isolaat Perfection - Body en Fitshop

Krijg ik er nog een gratis sachet bij en een luxe shakebeker ^^

Bedankt voor jullie hulp!

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
                          Nou, wat een mazzel als ik deze zou bestellen:

Krijg ik er nog een gratis sachet bij en een luxe shakebeker ^^

Bedankt voor jullie hulp!
                          Goeie keuze! welke smaak? ;-)

Comment

Neem vanille, zal wel goed zijn en zo erg lekker hoeft het voor mij niet te smaken. Vanille is altijd wel goed ;p.

En zit er zo'n speciaal lepeltje/bakje bij om de goede hoeveelheid in het water/melk/etc te doen?

Comment

Ik heb de whey van performance, aardbei meestal en om hem extra lekker en beter te maken gooi ik er altijd nog een banaan bij in en 300ml melk en na de training voeg ik er nog wat dextro aan doe 20-30gram.
                              BP (95kg)
                              DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
                              mp (55) kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X