Graag reacties op voedingsschema b.v.d.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag reacties op voedingsschema b.v.d.

Hello,

Ik heb een voedingsschema in elkaar gezet en zou graag jullie reacties hierop willen ontvangen. Ik de sticky's doorgenomen voordat ik het schema heb gemaakt om niet zomaar een schema neer te zetten en reacties af te wachten.

Mijn doel voor trainen is het veranderen van de lichaam samenstelling door tegen of net onder je onderhoudsbehoefte te zitten.

Hoor graag wat jullie ervan vinden.. Thnx!
    Attached Files

Serieus?? Geen enkele reactie??

Comment

Ziet er goed uit hoor !
      Zou alleen die kwark gewoon 500gram pakken.
      En wat meer onverzadigde vetten pakken, pinda's ofzo er bij.

Verder goed schema

Comment

wil je spiermassa winnen of afvallen?

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
          wil je spiermassa winnen of afvallen?
          Beter lezen, staat gewoon in de topicstart.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
            Beter lezen, staat gewoon in de topicstart.
            of jij.

'Mijn doel voor trainen is het veranderen van de lichaam samenstelling door tegen of net onder je onderhoudsbehoefte te zitten.'

allemaal leuk en aardig maar hoe de ts dit bedoelt kunnen jij en ik alleen maar raden.

misschien dat de ts denkt dat je op onderhoud ook spiermassa kunt winnen of de simpele gedachte gespierder te worden zonder vet.

gewoon normale vraag dus.

Comment

Ik er van uit dat de ts massa wil opbouwen en ondertussen wat vet te verbranden. En als beginner is dat met een goed voedingsschema goed te doen hoor.

Comment

Ik er van uit dat de ts massa wil opbouwen en ondertussen wat vet te verbranden. En als beginner is dat met een goed voedingsschema goed te doen hoor.
                jawel, maar ik bedoel hier mee dat als de ts dit forum door spit hij/zij er achter komt dat 90% zegt dat je enkel door een calorie-overschot spiermassa zult winnen.
                natuurlijk, in het begin gaat het snel, ook als je minder serieus eet!
                ik bedoelde er maar mee te zeggen dat iedereen termen gebruikt en wij dit alleen maar lezen en er dan een gedachte bij hebben die misschien totaal anders is dan de ts daadwerkelijk bedoelt.

Comment

Originally posted by addicted2grow View Post
                  jawel, maar ik bedoel hier mee dat als de ts dit forum door spit hij/zij er achter komt dat 90% zegt dat je enkel door een calorie-overschot spiermassa zult winnen.
                  natuurlijk, in het begin gaat het snel, ook als je minder serieus eet!
                  ik bedoelde er maar mee te zeggen dat iedereen termen gebruikt en wij dit alleen maar lezen en er dan een gedachte bij hebben die misschien totaal anders is dan de ts daadwerkelijk bedoelt.
                  Oke jij wint

Al blijf ik bij mijn standpunt dat massa pakken en vet verliezen prima kan

Maargoed ontopic,
                  Wat is je gewicht lengte en vetpercentage ts ?

Comment

Oke jij wint

Al blijf ik bij mijn standpunt dat massa pakken en vet verliezen prima kan

Maargoed ontopic,
                    Wat is je gewicht lengte en vetpercentage ts ?
                    hahaha
                    ik denk ook dat dat kan, ik ben er momenteel ook mee bezig, word voller maar ook strakker!

Comment

kwark 500 gram pakken inderdaad.
                      voor de rest is het best aardig!

Comment

Bedankt voor de reacties jongens. Mijn doel is inderdaad om vet te verliezen en spieren te kweken. Ik had ergens in een artikel gelezen dat als je tegen je dagelijkse behoefte zit met calorien of er net onder, dat je dan vet kan verliezen en spieren kan kweken. Maar het lijkt wel alsof er juist meer vet rondom mijn buik terecht komt, terwijl ik mij toch echt strikt aan mijn voedingsschema houdt. Weet iemand hier de reden van?

Comment

Originally posted by newbiee View Post
                          Bedankt voor de reacties jongens. Mijn doel is inderdaad om vet te verliezen en spieren te kweken. Ik had ergens in een artikel gelezen dat als je tegen je dagelijkse behoefte zit met calorien of er net onder, dat je dan vet kan verliezen en spieren kan kweken. Maar het lijkt wel alsof er juist meer vet rondom mijn buik terecht komt, terwijl ik mij toch echt strikt aan mijn voedingsschema houdt. Weet iemand hier de reden van?

dan volg je of niet goed je schema of je eet te veel.
                          spieren kweken en afvallen kan bijna niet tegelijk of je moet 100% net voldoende binnen krijgen dat alleen je spieren gevoed worden maar die kans is intzettend klein.
                          je kunt het beste kiezen: of spiermassa kweken d.m.v. een calorieoverschot of afvallen door te cutten.

Comment

En wat meer onverzadigde vetten pakken
                            En hij heeft al zo weinig verzadigde vetten.....

@ts

Eiwitten op 225 gram
                            kh op 300 gram
                            vetten op 100 gram

Je moet niet kijken naar het huidige gewicht dat je hebt maar naar het gewicht wat je hoort te hebben bij een persoon van jou postuur, en dat is in jouw geval eerder richting de 75 a 80 kilo.

Je eet dus te weinig en hoort minimaal toch zo'n 3000 kcal te eten, vandaar mijn advies betreft het aantal eiwit/kh en vetten.
                            Neem ook eiereren op in je schema (met eigeel).

verhoog je kcal deze week met 250 kcal en volgende week nog een keer met 250 kcal...succes.
                            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
                              En hij heeft al zo weinig verzadigde vetten.....

@ts

Eiwitten op 225 gram
                              kh op 300 gram
                              vetten op 100 gram

Je moet niet kijken naar het huidige gewicht dat je hebt maar naar het gewicht wat je hoort te hebben bij een persoon van jou postuur, en dat is in jouw geval eerder richting de 75 a 80 kilo.

Je eet dus te weinig en hoort minimaal toch zo'n 3000 kcal te eten, vandaar mijn advies betreft het aantal eiwit/kh en vetten.
                              Neem ook eiereren op in je schema (met eigeel).

verhoog je kcal deze week met 250 kcal en volgende week nog een keer met 250 kcal...succes.
                              Ok, maar ik eet nu met mijn huidige voedingsschema al meer dan dat ik voorheen en had toen al een vetpercentage van 16%. Als ik dan ineens zoveel meer ga eten wordt mijn vetpercentage dan niet alleen hoger?? of kwam mijn hoge vetpercentage door op verkeerde tijden te eten en ongezonde voeding?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X