Eieren..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eieren..

Om wellicht een oude discussie maar weer even op gang te brengen heb ik een stelling (en ik hoop dat een duidelijk beeld kan krijgen over of het nou wel of niet waar is...)

Ik eet 4 gekookte eieren per dag (zonder eigeel) en dit is niet slecht of schadelijk voor mijn gezondheid...

Ik hoor het wel

Waarom een oude discussie weer op gang brengen terwijl er al talloze discussie´s over geweest zijn? Vul bij de zoekfunctie het woord "eieren" in en je vindt een hele reeks met topics die er over gaan.

Om er even eentje te noemen (met maarliefst 70 reactie's);

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...73-eieren.html

Lees het door en je hebt je antwoord.

Comment

Idd gebruik ff de search. Al vaak genoeg besproken hier.

Comment

zonde dat je het eigeel niet eet.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Eet er ook 4 a 5 gekookt op een dag, met eigeel. Nergens slecht voor.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Het eigeel bevat zelfs de meeste eiwitten. Ironisch.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

eigeel weggooien is echt zonde, zitten de meeste voedingstoffen en eiwitten in.
              gewoon eigeel erbij eten dus.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Okay danku danku

En sorry dat ik het opnieuw start maar de discussies die ik erover vond daar spreken de BN leden elkaar soms zo hard tegen dat ik er nog niet veel van op steek.

Dat eigeel de meeste eiwitten bevatten is geheel nieuw voor mij, maar zeker goede info! Thanks daarvoor..

Eigeel en vet enzo.. ik maak me daar persoonlijk niet zo druk om omdat mijn vet% nu 10 is en die is nog nooit hoger geweest... eet ongeveer 450-500 kcal boven mijn behoefte... als ik iets te veel vet binnen krijg is dat dus geen probleem.. ga alleen binnenkort wel mijn cholesterol een keer laten testen..

Thanks allen!

Comment

Originally posted by Wes-91 View Post
                  Okay danku danku

En sorry dat ik het opnieuw start maar de discussies die ik erover vond daar spreken de BN leden elkaar soms zo hard tegen dat ik er nog niet veel van op steek.

Dat eigeel de meeste eiwitten bevatten is geheel nieuw voor mij, maar zeker goede info! Thanks daarvoor..

Eigeel en vet enzo.. ik maak me daar persoonlijk niet zo druk om omdat mijn vet% nu 10 is en die is nog nooit hoger geweest... eet ongeveer 450-500 kcal boven mijn behoefte... als ik iets te veel vet binnen krijg is dat dus geen probleem.. ga alleen binnenkort wel mijn cholesterol een keer laten testen..

Thanks allen!
                  je moet je wat meer in voeding gaan verdiepen
                  je kraamt onzin uit.

vetten heb je hard nodig. zelfs als je overgewicht hebt moet je genoeg gezonde vetten eten. dus waarvoor zou je bang moeten zijn?

kooydraten en suikers zijn over het algemeen de dikmakers niet de vetten!!
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Het is heel slecht voor je gezondheid.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                      Wat plaats jij veel nutteloze reacties zeg..
                      Zeg dan niks

Comment

Originally posted by FitCH View Post
                        Wat plaats jij veel nutteloze reacties zeg..
                        Zeg dan niks
                        Viel me toevallig ook net op
                        "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                          Weer zo'n onnuttige reactie van jou, plaats wat nuttigs of hou alsjeblieft je bek.
                          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Inderdaad, mongool. 24 uur per dag online volgens mij.. snuffel hier net 2 dagen rond en irriteer me al behoorlijk.. Ga aan het werk ofzo jonge! In plaats van stoer te lopen doen met die vlag van je.

Comment

Volgens mij is Beat Boxer 12 jaar of zo.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X